Nekad Leoonn | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leoonn

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199504524873/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c0b8649

Vad är din discord tagg? ark#2191

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-18 230611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? aimbot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har försökt bäretta till så mycket som möjligt men det känns som han nekar direkt. Jag ville ha minecraft road rulla så lockade den skiten min kompis sa att det va minecraft roades graphic pack eller a roads för att folk säger att den tar bot onödiga texturer och ger mer fps jag sökte på yt men när jag hittade så kunde jag inte joina för inviten är expierd min kompis sa att han hade ett sånt pack så han skickade det t mig när jag ladda ner rden sa han att jag skulle la den i min mods folder men därefter så fick inte jag något sånt pack men sen hade vi möte så jag orkade inte gå ut ur spelet för att ta ut det när jag väl a sikta och jag försökte lämmna så snabbt som möjligt för att där den stunden visste jag det jag ladda ner jag lämna för att radera och ta ut den. Lyssna ni kan pc checka mig och vad som helst jag vill bara spela unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och har lyckats med att sluta för det gerr dpliga konsekvenser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte laddat ner saker som jag inte vet det är och inte använda det på unive/fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka