Nekad Leonski | Medlem ansökning [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonski

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Johansson

Vad är ditt discord namn? Leonski#3492

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. Jag föddes hårt med bara en mamma som kunde ta hand om mig. Min pappa var med i militären (pilot), synd dog han en vecka efter min födelse. Genom skoltiden hade jag inga vänner och blev mobbad av flertal klasskamrater. Min ångest som jag hade fått pg.a att mycket hände i mitt liv blev bara värre och värre genom åren. När jag var 13 tålde jag inte mobbarna mer. Jag tog en kniv från matsalen, gjorde den vass med hjälp av stenar. Nu, nu gäller det tänkte jag i min hjärna, en av mobbarna kom upp till mig och putta mig. Där på plats knivhögg jag honom massa blod sprutade up ur hans mage, den dagen växte gangstern i mig. Nu när jag är 17 år gammal och kollar tillbaka i tiden var jag mesig då, Är med i ett gäng som heter ******. Min favorit sak att göra är att råna banker, när jag rånar banker får jag rushen av mig 13 år knivhugga mobbaren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill och hoppas sprida glädje genom servern mitt (mål) är att ha kul och ja ungefär det, livet är kort lev och ha kul så länge som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt oavsett, vinna eller förlora. Ifall något super dåligt händer ska det vara roligt och inte bli ledset över det samma med om något bra händer.

Hur hittade du Unive? Genom en vän, som har spelat unive mycket!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka