Nekad leonshala5 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199445574541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? kingkingi23#2601

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter burim krasniqi och han är 21 år gammal i hans barndom så blev han uppväxt som en gangster han blev slagen av sina vänner och en dag tog han ett vapen från hans pappa och skjöt de som hade slagit honom. och hur han fick tag på vapnet var för att hans pappa var jägare så han tog ett vapen från han och sen så sprang han där ifrån och han klarade sig men sen så fick hans föreldrar reda på det så hamna han i foster hem men när han blev vuxen så flyttade han ut och han sålde knark och droger så han känna pengar han var kriminell. och sen när han träffade nya vänner som var gangsters också så hade de problem de hade slagsmål och sånt så en dag så hade de krig i ett ställe och burim överlevde och typ två av hans vänner dog men de klarade sig. men artan och hans vänner hade inte dödat alla av de för de var typ 5 stycken och burim och de var 4 stycken. så burim gick till de själv någon gång och döda de själv och han dödade alla de så han klarade sig och så blev han kriminell och skapade ett nytt gäng hittade ny bättre grabbar och skönare att vara med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Jag en väldigt bra erfarenhet av att rpa

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer va väldigt seriös och kommer hålla hög rp nivå och så fort någon gör något kontaktar ja staff genom en report och säger till genom ooc chat ja skulle aldrig någonsin prata ooc ingame och kommer hålla så hög nivå som de går kommer konakta staffs när de behövs kommer köra mycke och kommer va väldigt aktiv och har vilat köra på servern länge men alla mina vänner säger "man får aldrig skjuta där" men de är ju inte mer än bra de mindre man skjuter de bättre som polisen ja skulle aldrig ta fram sig saur ifall ja nt va i en LIVS farlig situation

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte jag ska har roligt utan att alla andra personer också ska har roligt även personerna jag möter. Alltså ska alla på serven har roligt inte bara jag själv.

Hur hittade du Unive? hittade de på sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka