Accepterad leonshala5 | Medlem ansökning | Relic |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? kingkingi23#2601

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Ahmeti och han har en familj som kommer från kosovo men han själv är född i sverige. Tony är 04a och hans favorit mat är tacos. Under tonys uppväxt blev han mobbad mycket och fick vara med mycket olagligt. När tony sen fyllde 17 så bestämmde han sig för att börja sälja droger för att kunna försörja sin familj men familjen visste inte om att det var på droger han fick pengar. Efter tre månader så hamnade Tony i en skottlossning där han var en av dom som sköt. Hans pappa fick reda på vad han höll på med så han sparkade ut honom från huset. Tony var bara 17 år när han flyttade till unive efter det med sin pappa. När tony flyttade till unive så fortsatte han med kriminalitet och funderar på att bli krim påriktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp på jätte bra nivå eftrsom jag har mycket erfarenhet av gamla städer jag varit i Där jag bland annat har varit krim.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli ett bra rp för alla så måste båda parterna kunna spela med i scenariot även om det är nåt tråkigt som händer dig, t.ex att du blir rånad eller får vara med i ett rån som gisslan så måste du fortfarande spela med och rpa på bra nivå så det blir kul för alla i staden

Hur hittade du Unive? Jag såg mycket videos på tiktok om unive och många kompisar tipsa den till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka