Nekad leonshala5 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? LS

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter tony ahmeti och har bott i unive i över 2 år nu han. Tony var uppfostrad i en albansk familj där dom mesta männen var kriminella så tony fick snabbt lära sig om hur man var kriminell. Tony flyttade alltså för 2 år sen till unive och blev kriminell. Efter två år av att vara kriminell så valde tony att lägga ner med allt men märkte snabbt hur allt förändrades och att folk var ute efter honom efter allt han gjort. Tony gifte sig med en fru och fick barn. Därefter lämnade tonys fru honom och hon fick med sig alla tonys pengar och allt han ägde förutom sin bil. Så nu bor tony i sin bil och behöver komma på något för att kunna betala tillbaka skulder som han har till folk. Nu väljer tony att flytta tillbaka till unive och fixa tillbaka allt han hade som pengar och fina kläder och hus och vänner. Tonys intressen har alltid varit vapen och bilar då hans favorit bil är bmw och favorit vapen är ak47a. Tonys familj blev besvikna på tony efter att han blivit lämmnad av sin fru och blivit tvingad till att bo i sin bil eftersom de va hans sista val. tonys känslor väcktes och nu vill han visa sin familj fel och visa att han är bättre än så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är erfaren och har rpat i över två år nu. Kan bidra till roliga scenarion och seriösa där både parterna kan ha roligt i sitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna förlora scenarion där man t.ex kan bli rånad och bli av med pengar eller nåt annat. Man måste rpa för motpartens vinst ocskå. Det ska vara kul för alla andra att rpa och man kan inte själv vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm som står för veichle deathmatch betyder att man inte får använda bilen som vapen och till exempel köra på folk. Random deathmatch står för att man inte får döda nån utan anledning utan man måste ha anledning om man dödar nån.Och den som jag tycker är viktigast är sunt förnuft som innebär att man ska tänka som i verklighet som att t.ex man kör inte en bil på trottoar eller att man bär mask på en öppen plats .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har rpat i över två år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll och rolig kille som gillar att rpa och ha kul.

Hej! Vad heter du mer specifikt på Unive's Discord? Det finns tyvärr extremt många som heter någonting med "LS" i namnet haha ^^

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka