Nekad leonshala5 | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199445574541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? kingkingi23#2601

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Burim Krasniqi som flydde från kriget i kosovo när han var 10 år tillsamans med sin familj. När han kom till sverige bodde han i upplands väsby tills han fyllde 21 år och sen flytta han till unive. När han flytta till unive så hade han inte mycket pengar och det har han inte haft mycket av i sitt liv. Han började med droger och gangster livet. Tills han blev skjuten nästan till döts och låg i koma i 2 månader. Efter att han hade vaknat ur komman så bestämmde han sig för att vänd på livet och tjäna pengar på lagligt sätt. Men behövde ett pass.

Hur är burim som person? Burim är en väldigt hård jobbande kille och jobbar för sina pengar men även en jätte snäll och trevlig kille. Burim är inte den typen som inte skulle hjälpt nån om han hade behövt de. Han är även öppen och oftast glad och är en kille som gillar sport och bilar. Så han har planerat att börja jobba på antingen en bil affär eller bli polis och fösöka så gott han kan att ta fast dom criminella som han en gång va.

Lite mer om burim? Burims favorit mat är tacos och hans favorit bil är bmw.
Burim är född 1999 och är 21 år gammal. Burim har en flickvän.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem för att jag bidrarn till en bra och rolig rp. jag bidrar till mycket skratt och glädje som får än att känna att man verkligen har kul när man rpear. jag kommer vara väldigt social och prata med så mycket folk jag kan därför tycker jag att jag borde bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? lite med det jag skrev på förra frågan med att jag är väldigt social och prat glad och att jag vill bli polis och ta fast dom criminella som det finns mycket av i unive. Jag vill även få folk att känna sig glada i unive genom att skoja med dom och ha almänt roliga konversationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man ska ska vara realistisk och acseptera vad som än händer även om de e nåt dåligt eller bra för just din karaktär. Dels också att fortsätta rpa även om nåt dåligt hänt som du inte skulle vela för att sen få det till ett bra scenario och lyckas styra upp det så det blir bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de genom vänner och sociala medier.

Vidare till muntlig intervju! Lycka till, du har endast 48 timmar på dig att ta den!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka