Nekad leonshala5 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199445574541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? kingkingi23#2601

Vem var det som bannade dig? clapzzzz

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-06 192907.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom missfatta situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygg hansa med min kompis bil jag fick låna för mina var trassiga. sen så parkera jag den på trygghansa och starta om min dator för att jag inte såg typ ingenting. Sen när jag var inne igen så ringde min vän mig för att hämta han och sen så tog jag min väns bil och tjuvkoppla den så jag kunde hämta min vän. Hur annars skulle jag kunna starta min kompis bil om jag inte ska tjuvkoppla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban. för som sagt så skulle jag tjuvkoppla min väns bil som jag fick låna av han för att kunna hämta honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av mina tidigare bans. För att mina tidigare bans var när jag inte visste reglerna men nu så kan jag dom eftersom jag blivit medlem och läst på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag gjorde inget fel. Jag skulle starta bilen jag fick låna från min vän. hur annars skulle jag kunna starta den?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag gjorde inget fel denna gången. det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka