Nekad leonshala5 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonshala5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199445574541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? kingkingi23#2601

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild (8).pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han såg inte de som hände innan. Polisen har tråkigt så dom väljer att stanna folk när man inte gjort nåt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min motorcykel med hjälm o allt i laglig hastighet sen kommer det en mc snut o säger i hög ton stanna som att jag gjort rån eller nåt han stanna mig så jag fråga vad blev jag stannad för han säger ingenting .sen jag skriver där i chatten stanna inte folk ba för du har tråkigt sen kommer en annan polis och kör på mig med sin volv. Sen jag tar min motorcykel o kör därifrån. Sen går jag till piren för att stänga av klockan va typ 3 på natten. jag tog in min motorcykel och ska stänga av sen kommer de polis som tacklar mig och jag stängde av. o nu min krim e indragen o allt asså de riktigt tråkigt. Polisen gör scener när man inte gjort nåt för att dom har tråkigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är helt felaktig ban om han rozii som banna mig hade sett innan vad som hände så hade han sett för att ba stanna folk för man har tråkigt som polis de han som borde bli bannad inte jag eller han andra polisen som körde på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för onödiga saker t.ex tjuvkoppla min väns bil på trygg. Men att få indragen krim nu o bli perm bannad för att polisen inte rpar o stannar folk o gör saker när man inte ens gjort nåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting för varför ska dom ta mig när jag inte gjort nåt. Asså han stanna mig o jag fråga vad blev jag stannad för o han svarar för ingenting asså va. och har inte medal för när jag hade medal innan för att klippa så börja min data lagga skit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte så mycket men han polisen som stanna mig eller han andra som körde på mig de nån av dom som borde få ban inte jeg de fel person som blivit perm bannad och fått indragen krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka