Accepterad Leonsbk | Medlem ansökning [hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonsbk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leon

Vad är ditt discord namn? Leonsbk

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Karlsson och han är 45 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, händig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Per Karlsson och han är 45 år gammal. Han är väldigt intresserad inom blåljus personalen, speciellt polisen. Han är uppväxt i en liten by med båda föräldrarna tillsammans. Han hade en bra uppväxt, många kompisar att leka med. Sen när han blev 18 så flyttade till en egen liten lägenhet och började sitt liv där. Han jobbade som bil mekaniker först och det gillade han väldigt mycket. Sen 1 dag så fick han intresset att bli polis så nu är hans dröm att bli det. Så nu hoppas han att han kan flytta in till Unive och förfylla sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en ny aktiv spelare, jag kan även bidra med en bra och seriös RP. Förhoppningsvis så kan jag bli polis och bidra där med. Jag följer reglerna bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag medvetet låter den andra spelaren "Vinna" för att alla ska ha kul, det handlar om att skapa bra och rolig RP, och inte bara vinna i varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR= New life rule. VDM= Vehicle death matching RDM= Random death matching

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka