- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 8 November 2007
Vad heter du på discord? $lelle$#8184
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 39
Hur aktiv kommer du att vara? mycket aktiv
Vad heter du? Leon
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att bekämpa brotten i staden och tycker att de är en rolig uppgift och att alla ska känna sig tryga
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha kul med sina kollegor och vara seriös när de gäller
Vad vet du om yrket i helhet? jag vett rätt mycket för min mamma jobbar där och hon har lärt min mycket under sina år
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur är du som person? kan vara seriös när de behövs men kan också vara en roligt och skön person
Är det något vi bör veta om dig? jag kommer lyssna på de erfarna för att bli så bra som mögligt
Vad heter du på discord? $lelle$#8184
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? ca 39
Hur aktiv kommer du att vara? mycket aktiv
Vad heter du? Leon
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att bekämpa brotten i staden och tycker att de är en rolig uppgift och att alla ska känna sig tryga
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha kul med sina kollegor och vara seriös när de gäller
Vad vet du om yrket i helhet? jag vett rätt mycket för min mamma jobbar där och hon har lärt min mycket under sina år
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur är du som person? kan vara seriös när de behövs men kan också vara en roligt och skön person
Är det något vi bör veta om dig? jag kommer lyssna på de erfarna för att bli så bra som mögligt