Nekad Leonleffe | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081251601/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? $lelle$#8184

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 1991

Berätta om din karaktär. Leon Johansson har alltid varit en ganska glad kille i sin unga ålder. Han har alltid velat hjälpa till med allt och allt ska gå rätt till. Han ser alltid upp till alla inom polis and brandmän osv. Men under uppväxten så har de varit tufft hans pappa lämnade Leon när Leon bara var fem år gammal. Hans mamma har behandlat Leon mycket dåligt T.ex våld och hon var också missbrukare. När jag säger hon så menar jag att hon har tyvärr gott bort. Men han fick lämna de bakom sig och ta tag i livet själv han började snatta mat men innerst inne så kändes de dåligt i hjärtat idag är han 30 år och lever på gatan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att skaffa jobb och ta rp på en seriös nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är roligt att leva in i karaktären och har vänner som tipsar servers. Kollar mycket på rp yt och älskar när de känns som att de är på riktigt.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och yt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna leva mig bort från verkligheten och ha ett annat liv online.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba som polis och kunna rädda staden när de behövs. Och att verkligen leva in i sin karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? unive är de enda servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka