Accepterad leonkrosell | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonkrosell

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124509870/

Ditt Hex-ID: 11000014564f4ae

Vad är din discord tagg? Gurkulla#0940

Vem var det som bannade dig? det var Magronäs

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powegaming vdm ~Magronäs. Återstår: 19 dagar 23 timmar 32 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min kompis jag satte med sa kör på dem men sen sa han jag skoja kör inte på dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stod vid piren och då så började marken lagga och vi ville åka iväg då så kom det två personer som sprang framför bilen med mening och jag var nära på att krocka in i dem och då sa min kompis kör på dem och sen sa han jag skoja och då körde vi bak men då sprang dem efter och då blev min kompis bannad och då sa jag åt dem att flytta och då blev jag också bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig bann eftersom att vi inte döda någon med bilen det var laggit och några sprang framför bilen med mening som gjorde att det såg ut som att jag körde på dem och då blev jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad innan jag har skött mig hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunna gjort något annorlunda eftersom att det var deras fel som sprang framför bilen men min kompis kunde inte behövt skoja om att köra på dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att säga till min kompis att inte skoja så så att vi inte blir bannade igen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka