Accepterad leonKingen12 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonKingen12

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Kristensson

Vad är ditt discord namn? Spyder.#7345

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Berätta om din karaktär. Hej min Karaktär heter Jocke Kristensson och han är 25 år gammal snart Han kommer från Göteborg och är född där.När Jocke var liten så bestämde han sig för att börja satsa på skolarbete och när han gick i 7an tyckte han det var svårt så han fick extra stöd av andra lärare och sedan till det stora testet 9an då fick han A i alla ämnen och då klara sig in i PolisAkademin och han håller på att plugga jätte mycket och han ska också skaffa ett nytt Svenskt Medborgarskap och då flytta till en stad som heter ystad och där vara polis,Jocke har alltid velat bli polisman och rädda folk från faror och kriminella.Jocke hade en väldigt tuff uppväxt när hans Papp var en alkolist och fick han skydda sin mamma och ta hand om henne för pappan var väldigt aggressiv så tillslut sa han att det var nog och ringde sina polis Kompisar och sa till de och komma och hämta denna mannen och ta ett snack med honom men som tur hade hans mamma bevis på videos och så blev han tillslut i fängelse nu i 50 svenska år.
Nu har hans mamma och han väldigt trevligt de bor i ett fint hus och så har Jocke faktiskt skaffat en Jätte snäll flickvän Som han tar hand om och de är alla väldigt glada att ha varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har väldigt bra rp och gör roliga senarion. och vill lyckas få jobb som Polis och där
Utveckla serberna Rp med hjälp av mig och ska se till så att
Alla trivs och har det roligt på denna servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med bra Rp och bra social Rp och sedan dess utveckla med hjälp av min Rp och där skaffa jobb och skapa roliga Scenarion men folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna och låta andra vinna

Hur hittade du Unive? Min Kompis sa faktiskt till mig att Testa Unive Roleplay och det var jätteroligt men roligare att vara medlem/whitelist

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka