Nekad leonKingen12 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonKingen12

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484/

Ditt Hex-ID: 1100001545fae94

Vad är din discord tagg? Spyder.#7345

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: obbklo Anledning: Ska göra köp utav föremål ingame utanför donations systemet. Placerad av: Jacob ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett riktigt stort misstag att göra Regelbrott och jag ångrar det Grovt o det var riktigt omoget av mig att göra det,ber om ursäkt grovt inne i hjärtat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag la och sov och så vaknade jag till en ban för jag tror jag gjorde regelbrott igårkväll men jag vill bara ha möjligheten och spela igen med mina kompisar och ha roligt och denna servern gör mig le varenda sekund jag är inne och jag e besviken på mig själv just nu för det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde ett Regelbrott som var riktigt FEL av mig och det var super omoget av mig och jag kan lova er om jag får en sista chans hade det varit toppen för jag har lärt mig mycket från denna bannen och uppskattar en sista chans av er.Nu när jag är perma bannad så har jag lärt mig vad man får och inte får göra jag vill bara ha en chans till att förbättra mig för alla borde få en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag hade blivit bannad tidigare hade jag gjort samma som jag gör på denna att bara vara ute lite och ta frisk luft eller kolla på youtube oddshots på unive det är roligt att kolla på, för mina tidigare bans väntade jag bara eller meddela en Ban överklagelse eller så gick jag ut med mina kompisar och hade roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad just jag kunde gjort annorlunda är att aldrig mer göra ett regelbrott det var så fel av mig och det tolereras ej och det vet jag nu jag fårstår det ,om jag får en sistachans eller unban så kommer jag göra mitt bästa och andvända min rp till och förbättra servern igen och jag kommer ALDRIG mer göra om det jag gjorde och det menar jag verkligen innerst inne och vill så gärna komma igång och spela på denna underbara servern igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja .Jag är riktigt arg på mig själv långt in i hjärtat och att jag vet inte vad jag ska göra utan denna servern denna servern är den enda servern som jag tycker har bra rp och bra social rp och därför lockade det mig till och börja på denna fantastiska servern. Jag har Verkligen Lärt mig av det jag gjorde och uppskattar en Unban så himla mycket och ger ni mig en chans till så kommer jag bidra med allt jag har min rp och det jag kan förbättra på denna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår ,Mvh leonKingen12

Endast en överklagan per 24h. Skrev detta på din överklagan igår också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka