Nekad leonKingen12 | Ansökan till Servervakt [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonKingen12

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Kristensson

Vad heter du på discord? Spyder.#7345

Ange ditt födelsedatum 11 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Alla dagar typ 16:00-22-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? En månad men blev blackad i 3 dgr så jag satsa mig fram för en medlemskap en gång till och lärt mig av mitt misstag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit Bannad/avstängd 4 gånger men vet ej hur man tar bild men man kan se att jag har varit bannad bara 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppdrag att hålla organisation och koll på regelbrott och humör inne på servern. Servervakter är hjälper Staff teamet genom att banna, kicka .Man ska vara förebild för alla spelare på Unive Roleplay. Man ska kunna alla regler som finns på Servern till 100 % Som Servervakt ska du egentligen RPa helt vanligt som du alltid gör fast, vi säger att en Medlem kommer och börjar RDMa, kommer jag självfallet lägga en 60 minuters ban samt förläning då man ska veta alla regler som en Medlem.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag kan klara av att ha sv då jag inte kommer abusea det alltså att jag använder mig utan av /revive eller annat som kan påverka mig RP. Min RP kommer inte ändras på något sätt förutom att jag kommer ha koll på lite mer saker runt omkring mig. Jag vill bli servervakt för att jag vill ta ett större ansvar jag vill få bort lallare från servern men även folk som gör regelbrott och ej kan reglerna som man bör kunna. Jag kan kommands som en SV ska kunna tillexempel /toggleid /kick /svban och så finns det en SV chatt. Och jag har velat bli sv ett bra tag men jag är inte jätte bra på intervjuer och skriftliga ansökningar men nu känner jag att nu är tiden inne då jag känner att jag har ansvaret som man ska ha. Jag skulle passa bra som Servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tillexempel att man är i ett skott scenario och man väljer att banna personen i en timme för att kunna vinna scenariot eller att man sätter på toggleid i ett scenario för att kunna se folk igenom byggnader ,det är just ett exempel på en Sv Abuse.
 
Senast ändrad:
Nekad, inte lämplig för servervakts rollen. Du har fått indragen krim under senaste veckan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top