- Meddelanden
- 133
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Kristensson
Vad heter du på discord? Spyder.#7345
Ange ditt födelsedatum 11 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag :16:00-22:00
Tisdag :16:00-21-30
Onsdag :14:15-22:00
Torsdag:15:45-22:30
Fredag:15:30-23:00/23:30
Lördag:10:00-19:00/20:00
Söndag:10:00-21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över en månad sammanlagt.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 bans tidigare har ej bevis men man kan kolla mina trådar.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppdrag att hålla organisation och koll på regelbrott och humör inne på servern. Servervakter är hjälper Staff teamet genom att banna, kicka .Man ska vara förebild för alla spelare på Unive Roleplay. Man ska kunna alla regler som finns på Servern till 100 % Som Servervakt ska du egentligen RPa helt vanligt som du alltid gör fast, vi säger att en Medlem kommer och börjar RDMa, kommer jag självfallet lägga en 60 minuters ban samt förläning då man ska veta alla regler som en Medlem.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag kan klara av att ha sv då jag inte kommer abusea det alltså att jag använder mig utan av /revive eller annat som kan påverka mig RP. Min RP kommer inte ändras på något sätt förutom att jag kommer ha koll på lite mer saker runt omkring mig. Jag vill bli servervakt för att jag vill ta ett större ansvar jag vill få bort lallare från servern men även folk som gör regelbrott och ej kan reglerna som man bör kunna. Jag kan kommands som en SV ska kunna tillexempel /toggleid /kick /svban och så finns det en SV chatt. Och jag har velat bli sv ett bra tag men jag är inte jätte bra på intervjuer och skriftliga ansökningar men nu känner jag att nu är tiden inne då jag känner att jag har ansvaret som man ska ha. Jag skulle passa bra som Servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett tillexempel är att man revivar sig själv för att få mat/vatten för man inte orkar att åka till en affär och köpa mat det är sv abuse som kan leda till indragen sv. Man ska ju inte revva sig själv om man tillexempel blir dödad i ett scenario och man revvar sig själv då blir det sv abuse som leder till indragen sv. Toggleid det ska man bara använda när man ska kicka/banna. toggleid är till för att kunna se personens id så att servervakten kan banna/kicka. Man får inte använda toggleid som ett Wal hack då man ser idn igenom väggar eller att tillexempel att man är i ett skott scenario och man väljer att banna personen i en timme för att kunna vinna scenariot eller att man sätter på toggleid i ett scenario för att kunna se folk igenom byggnader ,det är just ett exempel på en Sv Abuse.
Vad heter du på discord? Spyder.#7345
Ange ditt födelsedatum 11 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag :16:00-22:00
Tisdag :16:00-21-30
Onsdag :14:15-22:00
Torsdag:15:45-22:30
Fredag:15:30-23:00/23:30
Lördag:10:00-19:00/20:00
Söndag:10:00-21:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över en månad sammanlagt.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 bans tidigare har ej bevis men man kan kolla mina trådar.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har i uppdrag att hålla organisation och koll på regelbrott och humör inne på servern. Servervakter är hjälper Staff teamet genom att banna, kicka .Man ska vara förebild för alla spelare på Unive Roleplay. Man ska kunna alla regler som finns på Servern till 100 % Som Servervakt ska du egentligen RPa helt vanligt som du alltid gör fast, vi säger att en Medlem kommer och börjar RDMa, kommer jag självfallet lägga en 60 minuters ban samt förläning då man ska veta alla regler som en Medlem.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag kan klara av att ha sv då jag inte kommer abusea det alltså att jag använder mig utan av /revive eller annat som kan påverka mig RP. Min RP kommer inte ändras på något sätt förutom att jag kommer ha koll på lite mer saker runt omkring mig. Jag vill bli servervakt för att jag vill ta ett större ansvar jag vill få bort lallare från servern men även folk som gör regelbrott och ej kan reglerna som man bör kunna. Jag kan kommands som en SV ska kunna tillexempel /toggleid /kick /svban och så finns det en SV chatt. Och jag har velat bli sv ett bra tag men jag är inte jätte bra på intervjuer och skriftliga ansökningar men nu känner jag att nu är tiden inne då jag känner att jag har ansvaret som man ska ha. Jag skulle passa bra som Servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett tillexempel är att man revivar sig själv för att få mat/vatten för man inte orkar att åka till en affär och köpa mat det är sv abuse som kan leda till indragen sv. Man ska ju inte revva sig själv om man tillexempel blir dödad i ett scenario och man revvar sig själv då blir det sv abuse som leder till indragen sv. Toggleid det ska man bara använda när man ska kicka/banna. toggleid är till för att kunna se personens id så att servervakten kan banna/kicka. Man får inte använda toggleid som ett Wal hack då man ser idn igenom väggar eller att tillexempel att man är i ett skott scenario och man väljer att banna personen i en timme för att kunna vinna scenariot eller att man sätter på toggleid i ett scenario för att kunna se folk igenom byggnader ,det är just ett exempel på en Sv Abuse.