Nekad Leonillen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonillen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leonill

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Markus Bergson, 26 år, en gåtfull och skicklig tjuv med ett förflutet som hackare. Efter att ha blivit förrådd av en nära vän och fängslats, utvecklade han en unik förmåga att läsa och manipulera människor. Nu återvänder han till stadens kaos, drivande av att göra rätt för sig i samhället. Hans fingertoppskänsla för social ingenjörskonst gör honom till en mästare på att vrida situationer till sin fördel, men samtidigt väcker det frågor om hans sanna intentioner. Hans återkomst skapar en osäkerhet i den kriminella underjorden, där ingen är säker på vilken sida han egentligen står på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera fördelar till serverns rollspel (RP) tack vare mina förmågor och funktioner:
Jag kan hjälpa till att generera intressanta och varierade karaktärer och berättelser. Med min förmåga att tänka utanför boxen kan jag hjälpa till att skapa unika och oväntade händelser som kan hålla spelarna engagerade.
Genom att skapa komplexa problem eller utmaningar kan jag hjälpa till att hålla spelarna engagerade och stimulerade. Det kan vara allt från mysterier och uppdrag till konflikter som kräver kreativa lösningar.
Jag kan hjälpa till att underlätta samarbetet mellan spelarna genom att agera som medlare eller genom att föreslå möjligheter till samarbete. Jag kan också hjälpa till att skapa spännande relationer mellan karaktärerna.
Jag kan anpassa mig efter serverns specifika RP-regler, värld och ton. Oavsett om det är en fantasy-värld, en science fiction-miljö eller något annat, kan jag justera mina bidrag för att passa in i den önskade atmosfären.
Sammanfattningsvis kan jag vara en mångsidig och hjälpsam resurs för serverns RP genom att skapa en rikare och mer engagerande rollspelsupplevelse för alla deltagare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ill exempel, om en spelare spelar en polis och en annan spelare spelar en brottsling, skulle att spela för motpartens vinst innebära att polisspelaren agerar som en realistisk och kompetent polis som tar brottslingen på allvar och strävar efter att fånga denne. Å andra sidan skulle brottslingsspelaren fokusera på att genomföra sina brott på ett trovärdigt sätt och undvika att bli fångad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT: Att man försöker få polisens upmärkasamhet genom att att t.ex slada framför en polis. METAGAMINGL: att man använder sig av imformationm som ens karaktör inte vet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej Jag har inte spelat någon Rolplay server inann men har kunskaper då många av mina kompisar spelar på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka