Nekad leonill | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonill

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Nillenstedt

Vad är ditt discord namn? leonill

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008

Berätta om din karaktär. det är Markus Bergson, 28 år, en skicklig tjuv med en bakgrund som hackare. Efter att ha blivit förrådd av en nära vän och fängslats, utvecklade han en unik förmåga att läsa och manipulera människor. Nu återvänder han till staden. drivande av att göra rätt för sig i samhället. Hans fingertoppskänsla för social ingenjörskonst gör honom till bra på att vrida situationer till sin fördel, men samtidigt väcker det frågor om hans sanna intentioner. att han kommer tillbaka skapar en osäkerhet i den kriminella världen. där ingen är säker på vilken sida han egentligen står på. Han har svårt att lita på folk pga att många har svikit honom tidigare i livet så han har svårt att lita på folk. Han är också inte säker på vilken sida han vill stå på ifall han vill gå tillbaka till det kriminella eller göra rätt för sig och bli en trogen medborgare. Han var även en bra fotbollsspelare under sina ungdoms år och spelade i stora akademier i landet och skryter ofta att han hade varit och spelat i alla storklubbar ifall han inte blev indragen i kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att genererar intressanta och olika karaktärer och berättelser. Med min förmåga att tänka utanför boxen kan jag hjälpa till att skapa oväntade händelser.
Genom att skapa olika problem eller utmaningar kan jag hjälpa till att hålla spelarna engagerade och stimulerade. Det kan vara allt från mysterier och uppdrag till konflikter som kräver lösningar.
Jag kan hjälpa till att underlätta samarbetet mellan spelarna genom att agera som medlare eller genom att föreslå möjligheter till samarbete. Jag kan också hjälpa till att skapa spännande relationer mellan karaktärerna.
Jag kan anpassa mig efter serverns RP-regler och värld.
Sammanfattningsvis kan jag vara en mångsidig och hjälpsam för serverns RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel, om en spelare spelar en polis och en annan spelare spelar en kriminell, skulle att spela för motpartens vinst innebära att polisen agerar som en realistisk och kompetent polis som tar den kriminela på allvar och strävar efter att fånga den. Å andra sidan skulle den kriminella spelaren fokusera på att genomföra sina brott på ett trovärdigt sätt och undvika att bli tagen.

Hur hittade du Unive? På tiktok och andra sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka