Nekad leonförståru | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonthedon

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199506416985/

Ditt Hex-ID: 11000015c286559

Vad är din discord tagg? leonförståru#6182

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag antar att han inte såg hela scenariot för då hade han fått en större inblick till varför jag gjorde som jag gjorde då det var ett stort gängkrig mellan Sönernas Äldre och Sons Of Anarchy och jag jobbar som polisen och de hade varit och skjutit på torget 5minuter tidigare sen har jag precis tagit min kollega till sjukhuset och han hade fått hjälp sen är vi påväg därifrån då kommer det någon från Sons och kör rätt in i våran bil så den går sönder sen åker han därifrån sedan så kommer han tillbaka och kör fram lite halvsakta och jag tyckte att han riktade någonting och eftersom de hade skjutit emot oss tidigare så såg jag ingen annan utväg en att försvara mig själv och min kollega så jag avlossade skott och då körde han därifrån sen så blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kollega hade precis fått hjälp på sjukhuset så vi var påväg därifrån när någon i Sons kommer och rammar in i våran bil så den går sönder sen kör därifrån, sedan ish 15-20 sekunder senare kommer han tillbaka i en halvsnabb fart och jag tyckte att jag såg han hålla i en pistol och rikta och eftersom exakt en sådan bil hade skjutit mina kollegor och emot mig tidigare så såg jag det som mitt ända alternativ

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var absolut en korrekt ban, förstår till 100% hur staffen tänkte kunde absolut gjort det bättre men eftersom exakt den bilen hade skjutit emot oss tidigare och han rammade in i oss så såg jag det som hade ett agg emot oss och eftersom jag trodde att han hade pistol riktad så hade han ju lika gärna kunnat skjuta emot oss så jag fick ju ta ett exsplosivt beslut och då blev det att skjuta emot honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM,

Jag stannade en bil så försökte jag prata med föraren så svara han bara hållkäften och körde vidare så hoppa jag in i bilen och skulle köra efter och då bilen är väldigt snabb så hann jag inte bromsa så jag körde in i honom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i att skjuta emot honom och kanske ringt ditt förstärkning istället och försökte gripa honom på något annat sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att kanske inte skjuta med MP5 i stan utan att dom har skjutit mot mig, men tänkte eftersom de hade skjutit mot oss tidigare så kände jag mig ju hotad eftersom de hade dödat 3 av mina kollegor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka