Accepterad leonförståru | Ansökan till Servervakt [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonthedon

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? marockanen

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. vaknar runt 12-13 sen spelar jag fram till 03-05 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? spelade först under 2020 sen började jag igen 2022 men har lämnat o joinat discorden jätte många gånger men nu är de mitt fokus igen och kommer att förbli det

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) funkade inte för mig men har runt 4-5 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är en person som gör sitt bästa för serverns bästa och gör allt för att få bort så mycket lall som möjlighet och göra allt för serverns bästa samt öppna upp möjligheter för resterande spelare för servern, samt alltid följa reglerna då man ändå är en blick utåt eftersom man är högre uppsatta en resterande spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag befinner mig på ofta på platser där det förekommer mycket lallare så då vill jag bidra min del och kicka eller svbanna dom som inte följer reglerna. Så jag vill kunna se till så att lallare och folk som e där för att förstöra inte får förstöra. Så kommer göra allt i min makt för att bevara så bra rp som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för sin egna fördel eller för sina vänners fördel och inte utifrån det som är rätt.
Abuse är det samma att man använder sina perms för sin egna vinst och för att förstöra för andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka