Nekad Leonell_BTW | Medlem ansökning [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonell_BTW

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonell

Vad är ditt discord namn? LIL Balls#0023

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Hej mitt karaktär heter Ali Hamzuki och är 20 år gammal han kommer från serbien Ali har många sker som han vill göra och jobba som han vill bli polis han har alltid viglat åka till paris med sin mamma pappa men en dag så bråka dom och hans pappa lämna honom helt ensam hanns mamma var alkoholisk och var alltid Ali fick ta hand om sig själv men han var mest ute med sina vänner han. Han saknar sin pappa jätte mycket men sen en dag när han var ute med sin vänner när han var i coop han skulle köpa nån dricka där såg han sin pappa han sprang till honom och krama honom så hårt han var jätte glad att se honom men han kunde lämna sin mamma så han krama honom dom prata lite sen så sa dom hejdå men nu tänker ali om att söka in till polisen och stoppa brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att lyssna må reglerna göra servern till ett bra rp server jag kan även säga till mina vänner om servern och jag vill kunna rp så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bryta reglerna man måste inte vinn scenario man ska göra det kul för båda spelaren och helt ärligt bara ha kul på server.

Hur hittade du Unive? twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka