Nekad Leonell_BTW | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonell_BTW

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonell

Vad är ditt discord namn? LIL Balls#0023

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Hamzuki och är 20 år gammal han kommer från Serbien. när han var liten så bråka hans mamma pappa mycket han var väldigt rädd sen en dag gick hans pappa och Ali fick aldrig se honom mer han var bara med sin mamma men han hade det bra det som gör han glad är att gå på bio, spela fotboll, äta glass han vill börja jobba som polis på polismyndigheten enda sen han var liten. Han är allergisk mot myggor om han blir biten på ett ställe får han det överallt kroppen. Det var för Ali Hamzuki hejdå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att lyssna må reglerna göra servern till ett bra rp server jag kan även säga till mina vänner om servern och jag vill kunna rp så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bryta reglerna man måste inte vinn scenario man ska göra det kul för båda spelaren och helt ärligt bara ha kul på server.

Hur hittade du Unive? twitch

Nekad, Utveckla mer om karaktärs beskrivningen! Som tex vad har karaktären för framtida planer på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka