Dubbelpost Leonell_BTW | Ansökan till Staff [520mstr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonell_BTW

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonell

Ditt discordnamn: za44za

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? jag har spelat på unive rätt länge nu och jag har rpeat på ett bra och roligt sett där dom andra har rolig och jag och jag tycker att det är dags att ta hand om denna server och göra så att alla såm är nya till unive och kunna göra så dom har roligt sen ta bo´rt dom som lallar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Fortfarande mycket lall. Vill försöka hjälpa till med att bli av med problemspelare samt minska dramat som lätt kommer upp ingame (såsom tex mycket onödiga supporthoppningar, eller att man vänder dövörat till för man "inte orkar ta det nu")

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ? Kommunikation är A och O, öppen dialog.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att visa respekt till alla och gör ett bra jobb genom att lyssna på vad alla säger o hjälpa till agera mer professionellt. Detta anser ja att jag skulle kunna bevisa o göra på bästa möjligt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag ---> Fredag
MINST 3 timmar om dagen MAX 6-7 Timmar beror helt på skola träning osv
Helg/Lov ----> MINST 5-6 Timmar om dagen MAX 12 Timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej fast det är därför jag vill ansöks nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är villig att Jobba inom allt, dock så har jag extra sug till de jag skrivit ovanför. Skulle ej vilja jobba inom Krim eftersom att jag tycker att de som jobbar inom det är riktigt kunniga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka