Nekad Leonboy74 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leonboy74

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? LonexX™#4039

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Leif Öhman och han kommer att vara 23 år han hade en ganska normal uppväxt ända tills han familj dog i en bilkrasch och han blev den ända kvar i familjen han var väldigt ledsen han började göra kriminella saker så typ efter ett år när han var 15 så åkte han in på HVB så höll dom han där i 1 år sen när han var ute så köpte han en lägenhet och tog det lugnt i livet. När han blev 16 så tog han moppe körkort och han klara det så gick han och köpte en moppe han var väldigt glad han åkte på den men när han kom hem så trimma han den så den gick i 120 km/h när han var ute och körde lite så fick polisen syn på han dom stoppa han och fick reda på att den gick i 120 så han fick indraget körkort och han fick fängelse i 1 år för olaglig körning när han var ute från fängelset var han 17 år han hitta en kvinna som han gilla jätte mycket dom blev i hop och sen så flytta dom ihop. Ett år senare så gifte dom sig och fick ett barn men eftersom Leif Öhman är kriminell så skilde frun sig och stack med barnet så nu är Leif Öhman 23 år och letar efter lägenhet i den här staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla en realistisk rp nivå och seriös det kommer göra min karaktär unik men även att jag e rolig och kommer ha många vänner på serven ig för min karaktär kommer vara snäll, Trevlig och rolig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda partnerna ska ha kul så man ska inte bara spela för att vinna t.e.x som ett butiksrån båda ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på Cosmos live.

Tillbaka