Nekad leonari7 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ccbg-kmkv/tpbhpdhh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leonari7#0266

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter haval och flyttade till Sverige när han var 5 år gammal. när han väl flyttade till Sverige bråkade hans föräldrar mycket och det tog hårt på haval. efter ett tag skilde havals föräldrar sig och han mådde inte så bra genom fysiks och psykisk så han började sluta gå på lektioner och fick inte bra betyg. han blev aggressiv ledsen och nerstämd efter allt så han gick inte till skolan och började med kriminaliteten. han sålde droger och köpte vapen och gjorde en massa olagligheter. när haval växte upp fick han ett snabbt intresse att laga bilar han var duktig på det och hoppade av kriminaliteten och började arbetslivet som verkstadannstäld. han trivdes mycket bra på sin arbetsplats/yrke. han hade också vänner där som han umgicks med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill vara medlem för att vill bidra till en rolig rp samt att alla personer ska ha kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett roligt RP som är både kul och seriöst så det blir som en verklighet eftersom dem andra jag spelat har varit jätte oseriöst. jag tycker att man borde banna alla som kör oseriöst och förstör för andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinns är att spela för att båda parterna ska ha roligt även ifall det krävs att "Förlora" scenariot eller att låta nåt got som kanske nte är så jäitte bra för dig men kanske roligt för motparten . man vill att alla ska ha kul för om jag är polis och stoppar någon för den kört snabbt är det inte kul för den personen som gjorde det och då får man respektera det som har hänt samma sak om jag skulle köra snabbt det är inte polisens fel och jag måste respektera det

Hur hittade du Unive? jag hittade det på youtube och såg att det var en rolig grej sedan fick jag höra av mina vänner att det var kul så vill jätte gärna vara med och bidra

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka