Nekad leonari7 | Chef-jobb ansökan Autoexperten [Degge] [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Leon

Vad heter du på discord? Leonari7#0266

Hur gammal är du? 14 ska fylla 15 snart

Hur länge har du spelat på Unive? Började i 11 oktober

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bidra men en mycket bra verksamhet genom att lyfta en bra rp vara aktiv på jobbet så många kunder kommer och vi fixar deras bilar och så kan vi lägga ut annonser när vi har öppet och när vi har stängt så får alla information om det. Vad kan jag göra mer jo jag ska annställa personal så det blir mer kunder som kan trimma sina bilar och så kommer jag försöka hitta bra personer som är mogna och intervjua dem så jag kan se om jobbet passar dem eller inte men jag gör det jag kan. Jag hoppas det blir mycket skillnad om jag blir chef ser fram emot det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis eller är just nu men känner för att hitta något nytt men jag har också varit brandman ganska länge och jag kan hantera stress och tål mycket kritik och så möter jag varje kund likadant och med ett trevligt bemötande helt enkelt men jag ska försöka så gott jag kan om jag blir chef och hoppas det blir roligt nu framöver men jag ska göra mitt bästa
Och att se kunderna med ett leende på läpparna
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne länge men på lov kan det vara från 12:00 till 05:30 och skoldagar beror det på men tex 15:30 till 02:30 ungefär men tiderna kan variera men detta är på ett ungefär men ska försöka hålla det uppe litet mer men tror det här är dem tiderna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer absolut fortsätta och hitta nya saker att rp på mycket bra och bidra till ett roligt rp inom autoexperten och att alla ska vara nöjda givetvis.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för att jag bidrar men en bra rp på unive och kommer göra det framför

Har du läst våra Regler? Ja det har jag självklart

Senast ändrad:
Kan utveckla med om ni vill Med vänlig hälsning, 👍

Tillbaka