Nekad leonari7 | Beslut Överklagan [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Ditt discord namn: Leonari7

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna allt

Vem/vilka tog beslutet? Binkann

Varför tror du själv att beslutet togs? Rftersom att jag råkade säga N-Ordet och vet att de var fel men tyvärr kunde jag inte göra så mycket efter jag sagt det då jag visste snabbt att de var fel och hänt är hänt men nu så väljer jag att göra en beslut överklagan för att få en ärlig chans att komma tillbaka och bevisa att gör ej säger sånna saker.

Hur är beslutet felaktigt? Grejen är att detta var han tvungen att banna mig för att då hade han gjort fel men jag hade önskat att vi kunde verkligen stryka över detta då jag bara sa de ordet 1 gång och verkligen ångrade mig direkt efter jag sa de då jag bad om ursäkt många ånger efter jag sa det och hoppades att ingen tog åt sig och att vi skulle glömma det men han som hoppade sup ville verkligen se mig bannad och jag hoppas att ni förstår och ser at jag lärt mig då jag inte är en problemspelare och bara sträver efter en rolig rp där alla mår bra av. Väl i sup försökte jag verkligen förklara att det kom ut ur munnen för fort och de inget jag sa på gång efter gång då jag verkligen råkade med heder och samvete så därför väljer jag att göra en beslut överklagan så ni kan ge mig en chans för at jag verkligen råkade. Ifall jag hade sagt de med mening gång efter gång tycker jag att jag borde vara bannad men nu visste jag direkt att jag gjorte ett fel som kostade mig en del. Jag hoppas jag kan få tillbaka mina roller då jag verkligen lagt ner mycket tid och pengar på unive och att jag verkligen råkade säga ett ord inte ska få mig ner på botten så jag hoppas att jag får chansen att komma tillbaka och kan lova er att jag ej kommer göra det igen och som sagt så såg man på klippet att jag verkligen ångrade mig och att jag endå bad om ursäkt och sa förlåt förlåt för att jag visste att de var fel som jag förklarade i supp. Jag hade önskat att ni kunde fortsatt ha mig bannad men mina roller vill jag mer en gärna ha tillbaka då jag absolut ej menade med något förolämpande, Jag hoppas nu att ni läst allt och hoppas att ni kan ge mig en chans då flera individer på unive har sagt det utan några återgärder då de råkat säga de oaktsamt för de råkate och därför anser jag att jag också ksa få den chansen som dem. Men som sagt hade jag sagt de flera gånger om och om så tycker jag att det är indragna men nu råkade jag och skulle de gå backa tiden hade jag ej gjort de då jag ska tänka innan jag säger så slipper jag sånt i framtiden. Med vänlig hälsning Leonari7

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan skicka om de behövs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag hoppas att ni kan ge mig en chans då jag råkade bara och jag bad direkt om ursäkt efter jag sa de och jag menade aldrig något elakt

Allt omoget åt sidan, leonari har varit en genuin och lojal spelare till detta community. Vi är alla människor och gör alla misstag. Ta tillbaka honom!

Allt omoget åt sidan, leonari har varit en genuin och lojal spelare till detta community. Vi är alla människor och gör alla misstag. Ta tillbaka honom!
Tack ❤️

+Rep tycker han förtjänar en andra chans då hav råkade och inte sa de flertal gånger och vi alla är människor som begår misstag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka