Accepterad leonari7 | Ban överklagan [Sibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/cgqtqmcj

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? sibban

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 13 timmar men 7 dagar och 22 timmar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban id gnntpi bryter mot sunt och förnuft genom att köra på en kvaddad polisbil med sirener

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett mistag som jag ångrar för fullt genom att ta en kvaddad polisbil och köra rånt med den ville bara lämna den till stationen men det blev inte så vill verkligen förstå att jag har ångrad mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i motorvägen med min bil sedan var det en polis framför mig så han inte bromsa och min bilsönder gick sedan tog jag polisbilen för köra den till stationen men jag ångrar det jag gjorde och hoppas att ni förstår det kommer icke att göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nu förstår jag varför sibban bannade mig jag borde vettat om det innan jag gjorde det så sibban har rätt och hoppas sibban förstår att jag ångrar det förfullt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag blev bannad tidigare var det rdm och nu har jag lärt mig att inte göra det och har inte gjort om det och nu har jag ochså lärt mig det jag gjorde nu var inte ok och i nulägget ser jag allvarligt på detta och detta kommer inte att ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att vettat det innan jag gjorde det och inte ta en kvaddad polisbil men jag gjorde ett fel och alla människor gör fel i sina liv och hoppas att du kan förlåta mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och kommer aldrig göra om det igen på heder och samvete förlåt ennu en gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och vet att det var mitt fel och vill be om ursäkt och hoppas att du godkänner min förlåtelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka