Nekad leonari7 | Ban överklagan [Sibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/cgqtqmcj

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? sibban

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 13 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban id gnntpi bryter mot sunt och förnuft genom att köra på en kvaddad polisbil med sirener

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel genom att ta en polisbil för att lämna den till polisstationen och kommer inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i motorvägen med min bil sedan var det en polis framför mig så han inte bromsa och min bil gick sönder sedan tog jag polisbilen för köra den till stationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ville bara hjälpa till så att ingen skulle köra på polisbilen och skada sig det var dumt gjort av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att inte ta ett polisfordon och tänka på mig själv istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ta polisbilen. lovar att inte göra om det jag borde vettat att det var inte ok men nu har jag lärt mig något nytt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att veta att det jag gjorde måste man veta som medlem och jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det kommer inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag självklart och förlåt kommer inte göra om det. ville inte göra något fel för när jag kärde runt gick jag till 2 stationer den ena var stängd så bytte jag där det fanns personal

på heder och samvete kommer jag absolut inte att göra om det och förlåt för att det hände

Vänta ut din ban någon dag till och gör en ny överklagan då. Kopiera inte bara föregående banöverklagan, skriv en ny då jag bett dig utveckla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka