Accepterad leonari7 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/ghvtwntk

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? Leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? Qt queen tiki

Hur lång tid var din ban? 4 dagar sorry för misstaget jag gjorde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hotade om att en kille skulle få en flygbiljet ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil med mina vänner och då sa en vän att han hade kommit tilllbaka från en flygbiljet och jag bryyde mig inte riktigt då hör jag i radion när jag var i sjukhuset att min chef på sc behöver hjälp för att folk slår han för att de blev nekade för att jobba där och jag åker ditt . påvägen ditt ser jag dem i audin och dem krockade in i en mur och hoppade ut och sprang iväg och jag säger det sedan kommer min chef med en röd bil fullt med personer och dem jagar dem andra för dem hade bytt till en bmw i8 och vi kör efter dem sedan lyckas vi få dem att krocka så hoppar bi ut och tar sönder hela deras framruta och då skriver vi /me drar ut och dem säger att det är låst och å skriver vi /me drar ut genom billrutat och dem går fortfarande inte ut och då säger den ena personen hejdå och jag ser ingen i förarsätet och jag säger han kommer få flygbiljet och tar fram id sedan sa han att han var där så insåg jag att jag gjorde fel men jag viste inte att han emota så det blef lite fel och förstår denna ban men vill ha en chans tbx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel men eftersom jag vill spela och att jag har lärt mig av denna bann så känner jag att jag vill komma tillbaks och rpa bra och inte göra regelbrott. om man inte skulle få en ban då skulle man inte lärt sig och då skulle rp nivån inte vara bra men nu finns det bann som man lär sig av och det har jag gjort av denna bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla mina banns och en bann är faktis bra om man tänker långsiktit för man ölär sig av en bann och man för när man gjort fel så har man lärt sig av felet och då tänker man konsekvänstänk vad som händer om man gör detta så vill man hindra att göra fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut att inte hålla på snacka halv ooc men det var mitt fel som jag står för och hoppas du ger mig en chans och att jag har lärt mig av denna bann som jag redan gjort men denna bann var rätt för nu har jag lärt mig att inte göra så så då ska jag inte göra det till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det har jag gjort till 100 % och detta kommer inte vid något undantag hända igen annars är det bara dra av rollerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår. jag respekterar denna bann och jag vet att det var fel men jag var dum och alla vi gör dumma saker men vill verkligen rpa för att jag har sportlov nu och har fullt med tid att rpa och ha kul samt följa reglerna :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka