Nekad leonari7 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/NQJKJVWP

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? Leonari7

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-27 225547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag provecerade då jag stannade vid ett trafikljus och då säger jag i bilen vill du tävla och hörde inte han sedan sa jag dräng och körde iväg sedan när körde iväg så jagar han mig pittar mig lite och riktar och skjuter och då så tänker jag att det är någon som försöker göra terrordåd så betsämmer mig för att förfölja honom och märker snabbt att han bara skjuter och det är 0 social rp och tror knappast att han ej skulle göra något sånt oavsätt vad jag skulle säga till han och det sjuka är att de är en streamer men kommer ej diskutera mer med de då i mitt perspektiv så kändes de mer som staffs var med hans sida och att de gjorde så bara för han är en stor person men det är vad jag kände och behöver ej vara sant då jag vet att jag gjorte lite fel i scenariot men en p bann var extremt onödig på min sida för detta. sedan så blackar du mig för att jag kallade dig korrupt och sa bara för han är streamer så tar du bara återgärder på mig och inte han och känner ej att det är staffdiss då det är kritik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker min bil sedan så ser jag en bil och frågar om han vill tävla sedan så hör jag ej jan så säger jag att jag är snabbare en dig sedan när jag åker säger jag dräng och han pittar mig lite i början och får min bill att sladda lite och sedan så går han ut och börjar smattra och då tror jag att det är en problemspelare som gör terrordåd och jag ville försöka få stop på han så jag åker tillbaka till honom och sedan så hoppar han ut när jag pratade med en annan från bil till bil och då smattrar han men då så tänker jag absolut inte att han var här för och rpa då han hade 0 social rp och jag ville få stop på hans fordon för att sedan döda han då hela min syn på scenariot trodde jag att de var terrordåd och jag ville sätta stop på honom så han ej fortsätter skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var lite 50-50 då jag kallar han dräng behöver han ej smattra mig och han kunde tagit den sociala vägen men jag borde bara åkt iväg efter han sköt men som sagt så trodde jag att det var de ena o de andra så jag kom tillbaka och det var skevt men att han ej får regelbrott för de han gjorde och att ni inte sa till han kändes oroväckande då unive är sveriges största server och i de flesta fallen har staffs jobbat med medspelaren och ej mot medspelaren och i min åsikt så tycker jag att staffs ska våga ta återgärder oavsätt person och ej falla för vad en streamer säger det är ej så bra syn för servern men nu ska jag ej bara smutskasta annars så gör ju staffsen ett bra jobb men denna gången gick det fel och tycker att vi ska lära oss av felet men ser jätte gärna fram till att komma tillbaka men när vet jag ej men jag vill komma tillbaka då jag anser vad de har bannat mig för och varför jag är bannad och förstår på de sättet jag har gjort fel men om yro ej anser det så respekterar jag det men som sagt så har jag lärt mig att ej sitta och provecera det är endå tråkig rp och så ska jag tänka mer på suntförnuft och åka iväg ifall de händer ingen och ej pitta som jag gjorde för att ta fast honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla mina banns då jag lärt mig med tiden hur man rpar har 21 banns visa av de är felaktiga kanske 3 och de resterande är från när jag var ny då jag ej gjorde en muntlig intervju om reglerna men annars är jag endå bra på rpa förutom den hära situationen då då jag bara har 1 bann senaste 3 månaderna men jag önska att jag fick en till chans att bevisa att jag kan bättre en så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart att inte provecerat från början men det var ej de som var de värsta men jag borde mer inte pittat och åka tillbaka då jag inte skulle göra så irl därför skulle jag gjort de annorlunda då jag har lärt mig av det och kommer inte göra om det men skulle jag backa tiden så skulle jag kanske varit lite mer seriösare samt och tänka mer suntförnuft då skulle det vara en annorlunda situation just nu men skulle jag backa tiden så skulle jag ej göra om det då jag har lärt mig efter det som har hänt men skulle önska att ni jobbade med båda parterna. sedan så kanske jag inte behövde kalla yro korrupt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag då jag vet vad jag har blivit bannad för och fattar i nuläget vad de va som gjorde så att jag blev bannad men ifall ni unbannar mig så skulle jag ej gjort de jag gjorde från första början och bara betet mig normalt och mer tänka på snusförnuftet och ej skriva i ooc vilket ser också dåligt ut för servern men jag anser de jag gjorde fel och att ni tänkte inte så jag tänkte hade bara en annan synvinkel men det var inte bra av mig men denna bannen tar jag som en lära och tänker på det till nästa gång innan ett sånt scenario kan ske

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och respekterar. Tack för mig

Ifall jag blir nekad kan vi inte ta första steget genom att unbanna mig från dcn? skulle vara tacksam för de

Tänker mig mer att denna banöverklagan är mer för att bli unbannad från dcn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka