Inaktuell leonari7 | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/ghvtwntk

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? Leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? Void

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kör min bil sedan börjar den ryka så jag stannar den i vägen sedan så kommer det några grabbar och dem säger va händer med en otrevlig ton sedan så säger jag bara att den här drängbilen kommer gå sönder och dem säger varför kallar du mig dräng och jag säger att det var till bilen men de hetsar upp och då säger jag att jag ska dra så jag åker iväg och är på väg till mit hus och dem är bakom mig och jag ska svänga in i mitt hus och dem prejar sönder mig så min bil åker in i ett träd och jag säger ajj och säger jag vad gör ni dem hoppar direkt utan att rpa på sina skador och börjar rikta vapen mot mig så ska jag ta av mig bältet så precis när jag ska hoppa upp smattrar dem alla mig med övet 20 skott i kroppen och sedan bara håller de på dra sen skriver jag era drängar vad åller ni på med och då börjar de skriva hejdå i ooc och ta mitt id sedan ser jag att void skriver tryck f9 och det gör jag sedan Så såg jag att alla mina roller var borta men jag var så dum och skrev så fula saker som jag ångrar och hoppas att Void ger mig en chans men jag vet att jag gjorde fel men jag var dum där men det kan jag inte ändra nu för de som har hänt det har hänt men jag ångrar det och det gör jag så mkt men om Void förstår mig så kan han ge mig en chans men förstår dig Void alla har blivit bannade någon gång och hatar den känslan när det står nekad med den röda texten men älskar när det står accepterad men gröna texten och hoppas de blir den gröna men tror dessvärre de blir den röda men jag får stå för det för de var jag som gjorde fel och har hetsat ooc men nu så kommer det inte hända framöver det kan jag lova på heder och samvete

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var deras fel för dem kan ju inte bete sig men det är bara jag som får bann så det ärsinnesjukt och era drängar ska man inte dra av roller för men man kan inte ens dra mig i support och prata om det. men absolut var det dumt det jag gjorde men snälla öppna dina ögon void och se vad de gör med mig unive är sveriges och nordens största och bästa men då kan man inte rdma vdma powergama och tömma 3 magasin men pistoler och karbiner mot mig det är sjukt asså. Men det jag gjorde var också sjukt men jag får stå för mitt misstag och hoppas du ger mig chansen att komma tillbaka men Tyvär tror jag inte det för jag skrev väldigt fula saker och vill be om ursäkt om det och det är helt rätt varför du bannade mig och hoppas jag kan komma kg och rpa med mitt nya kapitel i rpt och inte göra något regelbrott men nu får jag brösta de jag sakt och ta dem här återgärderna för det fel man gör så man bäddar får man ligga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har lärt mig av alla mina banns och en bann är faktis bra om man tänker långsiktit för man ölär sig av en bann och man för när man gjort fel så har man lärt sig av felet och då tänker man konsekvänstänk vad som händer om man gör detta så vill man hindra att göra fel. men detta val var det dummaste jag gjort och hoppas jag får en chans och visar att jag har lärt mig och jag nu kan bete mig men jag var så jävla dum men jag hoppas jag får chansen tillbaks jag kommer direkt donera för krim och massor med andra saker för jag gillar verkligen unive men det jag gjorde var inte ok och det står jag för men en sak har jag lärt mig av void och det är där ifrån de flästa av mina banns kommer ifrån det är när någon gör ett regelbrott då ska inte jag bara för det göra ett regelbrott det har jag gjort hela tiden men det har jag lärt mig av denna bann och det är varför jag har så mycket bann men nu har jag lärt mig detta. Tänk om jag inte skulle sakt något när jag dog då skulle jag inte skriva den här banöverklagan. Men nästa gång kommer inte det här hända det här var sista gången jag kommer göra såhär och de här är förmodligen min sista ban för nu är det nya kapitlet som gäller och jag sviker inte mitt löfte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att inte skriva i ooc men man blir så frustrerad att de gör så mot en. jag har inte gjort något så att det här skulle hänt måste man lägga sig i allt man går inte brevid en bil irl och håller på jiddrar för jag var snäll mot de först men sen blev alla mina roller indragna och jag har betelat för de. 250 kr kanske inte låter så mycket men det är faktist det egentligen. jag var dumm dena gång men void lärde mig de med om andra gör regelbrott har jag inte rätten till det och dt är något som jag verkligen kommer tänka på i framtiden för att undvika regelbrott så det är något jag är glad över. jag hoppas ni ser mig i framtiden att jag har skärpt mig och det kommer ni verkligen att göra. jag har kollat på streamers för att ta insperation och har lärt mig av det dem gör och hoppas ni ser mig helt återställd. De bannen jag har på de 3 månaderna är när jag var ny i unive då han som tog min intervju lätt mig komma in i intervjun fast att jag inte kan reglerna fast såklart har jag gjort fel på min bekostnad men nu ska jag starta ett nytt och bannfri kapitel här i unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte hetsa. men måste tilläga att mina 26 banns på senaste 3 månaderna var när jag var ny för 3 månader sedan för min intervju jag tog så kunde jag inte reglerna men han lätt mig komma in endå. men det jag skrev till void var inte ok men det de grabbarna gjorde var extremt fullt. Jag har lovat att jag inte ska få mera banns och nu när det är sportlov vill jag spela så skulle uppskatta att få en chans men om du skulle lita på mig snälla kan jag få rollerna tbx om du är gullig och sorry för om meddelandet då jag var extremt arg och ber om förlåtelse ocg det är bra att du kan ta fila ord som det för inte sänka dig som min nivå för det var bra av dig men jag gjorde ett dumt val av mig men hoppas jag kommer tillbaka snabbt och se denna bann som en rejäl läxa och starta et nytt kapitel som ska vara bannfri och schysst rp som jag kommer bjuda på och hoppas jag får denna chans som önskat jag vet att det är svåt att lära mig så snabbt men det är ett nyttkapitel jag har bläddrat i rpt och som sakt so ska jag inte göra några regelbrott för jag är som serigo ramos fast med banns i unive men det ska jag ändra på eller det har ändrats men hoppas du tror mig och ger mg en chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag men vill be om ursäkt men hoppas jag får komma tillbaka snabbt för om jag inte skulle vilja vara kvar är i unive så skulle jag knappast göra en banöverklagan men nu har jag hetsat och det var fel men jag har lärt mig av denna bann konsekvänstänk och jag kommer inte bli bannad igen testa så får ni se men ibland gör man dumma val och hoppas du ger mig chansen tbx jag har varit dum i pm men nu i efterhand har det inte lönat sig något så det ångrar jag. jag har lärt mig att jag ska hålla mina känslor för mig själv och inte bli arg för det jag skulle bara kunnat acceptera det så skulle jag vara kvar här på unive och fortsätta spela här men det var en dum sak av mig och jag vill säga att ni kommer inte se detta av mig för jag har lärt mig. jag hoppas du verkligen ger mig chansen för jag ägnar min tid på unive efter skolan och fotbollsträningen så snälla ge mig en chans. nästa gång kan ni banna mig permanent för då har jag inte hållit mitt ord och då ska jag inte göra en bann överklagan för då har jag svikit er mig själv och massa andra saker. men främst vill jag be om ursäkt till void och jag årkar inte vänta 30 dagar men det vill du och förstår dig på ett sätt men snälla ge mig en chans du kan ha extra koll på mig och ni kan se en förbättring från mig.
det jag har lärt mig mest av en staff är det du svara i en av de andra bannöverklagan att bara för de andra gör regelbrott så ska inte jag göra det bara för dem gör det och det kommer jag använd mig av i både unive och irl men ni kommer se värsta förbättringen jag är så taggat att komma tillbaka och rp på mitt nya jag / nya kapitlet jag vill att ni alla staffs ska se den förbättringen och tänka att den här killen behövde 26 banns för att lära sig men vill bara säga tack för ert engagemang och Void snälla skriv till mig i pm hur jag kan komma tillbaka snabbast ber dig snälla och sorry för de jag har sakt till dig i pm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a det förstår. jag respekterar denna bann och jag vet att det var fel men jag var dum och alla vi gör dumma saker men vill verkligen rpa för att jag har sportlov nu och har fullt med tid att rpa och ha kul samt följa reglerna :) jag sa allt för jag blev arg men indragen och 30 dagars för att man kallar någon för dräng ska inte vara indrget men det är ditt beslut och jag kommer acceptera det men om inte de grabbarna skulle göra så men jag måste hålla in mina känslor men det är svårt för mig men tyvär kan de bli så för mig även i tex skolan och andra saker man ska försöka få slut på det men jag vill bara ha mina roller tbx och ber om ursäkt. Jag lovar att det ska inte hände jag ber dig svär på gud jag ska inte bli bannad mera om jag inte skulle lärt mig skulle jag inte göra en banöverklagan men vet att du inte kommer ge mig chansen plus nu när det är sportlov då jag har chansen att spela men hoppas du ger mig en chans och ha en bra dag mvh. jag hoppas ni ser det nya kapitlet av mig. detta år har precist börjat eller a för snaart 3 månader sedan men jag ska visa att jag kan det här. Med vänlig hälsning/ Leonari7

Snälla skriv till mig i pm hur jag kommer tillbaka snabbast uppskattar det jättemycket och älskar unive men om jag skulle va smart så skulle inte detta skett men jag vill att ni ska se mitt nya kapitel när jag rpar hur proffsigt det ska bli

Tyvär kommer inte denna ban räcka till och jag har verkligen inget tålamod att vänta ut den men jag kommer absolut inte spela en annan server det är jag 100 på

Inaktuell, vänta 24h efter din ansökan har blivit godkänd / nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka