Nekad leonari7 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/ghvtwntk

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? Leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för tydligen grov lall när jag försvarar mig själv. jag har klipp på händelsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sjukhuset sen kommer det en apa och slår mig med ett basebollträ och jag håller på dö så jag slår tillbaka med min vän sedan kommer det en annan grabb och slår mig så jag försvarade mitt liv och vet inte hur jag lallade för min rp har blivit sjuuukt mycket bättre på senaste dagarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för jag försvarade mitt liv när en apa ig försökte döda mig med basebollträ

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har startat en nytt kapitel i unive som jag ska försöka inte få så många banns men de här var överstyr för irl hade man ochså försökt att slå tbx och vet inte hur jag lallade för jag var seriös och ville rädda mig själv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för då skulle jag dött plus har klipp på allt så kan man se att den var felaktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej den var felaktig för jag skulle dött om jag inte försvarade mitt liv plus den dära jävla apan har jagat mig i 2 timmar nu utanför mitt gänghus ocg han är jävligt läskig ochså

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag. men jag lallade inte om en apa är efter dig hela dan så ska du inte bara glo fast vi har dödat han 10 gånger i gänghuset och inte fearpar men sen blir jag helt felaktig bannad för lall när jag slås mot en grabb som försvarade apan och sen blir jag bannad

den här bannen var dem mest felaktiga jag försvarade mitt liv och ville rpa roligt som jag har gjort hela dan men den där apan är efter mig sedan kommer det en grabb som säger slå inte apan sen blir jag bannad du måste tagit fel id annars är de sjukt

jag tror du såg ena perspektivet när jag slog den dära grabben men i själva fallet så var jag under liv och död och försvarade mig för dem slog mig med basebollträ och höll på dö det var inte ens 1 slag till

Jag vet inte hur jag kan bli bannad för grov lall i 8 dagar när jag blir nerslagen en kick skulle räckt isåfall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka