Nekad leonari7 | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccbg-kmkv/cgqtqmcj

Ditt Hex-ID: steam:11000011104787e

Vad är din discord tagg? leonari7#0266

Vem var det som bannade dig? NAOD

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 97ED335D-E723-42C7-B3A3-A67BB847C0A0.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och en polare var i ett garage och ricktade vapen mot varandra och sedan blev jag bannad Och jag har lärt mig av det jag gjorde och förstår hur allvarligt det är och kommer aldrig att göra om det mvh

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min fick vapen av en kille sedan gick vi till ett garage och ricktade vapen mot varandra Och det var dumt men det var första gånger jag höll i ett vapen så därför kunde jag inte låta de bli men nu vet jag att det var fel men det var en häftig upplevelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det. jag tycker att det var mitt spel men lite tråckigt att man måste vara krim och betala pengar för det är inte så i värkligheten och lite konstigt att jag blev bannad för vi var ensama där i garaget och kollade satt ingen var där men irl måsta man inte betala för att bli krim och så gjorde jag en annsökan men ingen svarade på den Då jag verkligen ville bli det men det jag gjorde var fel och den hära bannen lärde jag mig av som en läxa och kommer inte ske igen kan jag lova

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla mina bans och har lärt mig av denna ochså men fattade inte då att man fick det men som sakt om jag får en chans så kommer jag värkligen ta den och hantera den bra och fortsätta med en bra rp och bra community

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte rickat vapen mot min vän i garaget för man får inte det om man inte är krim Och så skulle jag bara tacka nej till vapnena och gått iväg för då skulle inget av detta men vapen ricktandet hänt från första börja och den här bannen tar jag på fullaste allvar ska ni veta och kärlek till naod

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har gjort det till 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% och vill verkligen bevisa att jag har lärt mig av det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag och respekterar jag och sorry om jag kanske vart lite arg i pm jag brukar vara sån och kommer inte hålla på så naod och hoppas du får en jätte fin dag / vecka / månad / år mv Leonari7. Obs vet inte hur många bannöverklagningar man får göra om jag har gjort fel nu så ber jag hemskt mycket om ursäkt och kommer inte göra om detta och jag vet att det var mitt fel nu men nu kan jag inte göra något åt det en att jag har lärt mig det men vill säga att den hör bannöverklagning har lärt mig till 100% och ni /naod ger mig 1 chans så jag visar att jag är bra på rp tack för mig Med vänlig hälsning, Leon

jag lovar att detta ska inte ske igen och hoppas verkligen att du tror jag har ångrat de till 100 % och det har jag ochså

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka