Nekad leonari7 | Ansökan till Servervakt [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leonari7#0266

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar är jag aktiv på fivem servern är från 14:00 till 00:00 eller mer och på helger från kl 10:00 till 02:30 eller mer om det behövs. på discord är jag aktiv nästan 24-7 och om det är något så kan man skicka till mig på pm. på forumet brukar jag komma in då och då. jag men tiderna brukar variera så jag kan vara aktiv mycket mer ochså så tiderna är inte fasta men jag kommer nästan alltid vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i oktober men för 3 vecor sedan blev jag av med medlemskapet men blev medlem för 2 veckor sedan så har goda erfarenheter av servern. Obs det kommer stå att jag har varit medlem i en vecka eftersom att jag blev bannad men jag blev medlem i oktober 2022 men rpa utan medlemskap i somras

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 8 gånger men vet inte hur man skickar i bilden. om jag hamnar i intervjun kan jag ta bild eller skärmdela.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten ska utveckla serverns rp till en hög nivå och ska underlätta för staffsen . en servervakt kollar så att alla följer reglerna och försöka få mindre lall på servern. en server vakt tar ansvar över det som händer på denna servern. en server vakt ska försöka hålla denna RP på en mycket proffsig nivå. en person som inte följer reglerna så ska servervakten ta ett åtgärder på.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill att denna servern ska få mindre lall och ett hög RP det är därför jag har bestämt mig att bli servervakt och ta tag i olika händelser snabbt för att underlätta staffsen arbete. jag kommer försöka så gott jag kan med att utveckla denna servern så mycket som det går och jag kommer försöka allt jag kan med det .det jag vill är att alla ska följa reglerna och att alla ska tänka sunt och förnuft. och sunt förnuft inne bär att vara dig själv och göra det du hade gjort i verkligheten. jag kommer vara aktivt so mycket jag kan för att underlätta för staffsen. jag hoppas och jag kommer göra det som krävs för att det ska bli så hög rp som möjligt Så alla ska ha roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man abusar sina perms tex att någont annat gäng knivhugger dig och du inte vill bli av med dina saker som du har och /revivar dig för att vinna det scenariot, det innebär att du använder sina perms för att vinna olika scenarion. och du kan ochså använda toggleid för att se vaer personerna är.
 
Du uppfyller tyvärr inte alla kraven för att bli servervakt för tillfället, du skulle även kunna utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har" lite.
 
Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top