Inaktuell leonari7 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leonari7#0266

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bli medlemskap ansvarig av flera olika skäl främst att bygga upp en så bra rp server som är seriös och lite lall. jag vill att många ska spela på unive och rpa bra. jag vill sprida glädje och att alla ska ha kul när man spelar unive och för dem som inte är medlemmar och har testat på unive och skulle vilja fortsätta här då skulle jag hjälpa dem med att skaffa medlemskap och att dem lär sig i intervjun hur man kan rpa bra och att dem har läst på reglerna så man slipper se tex lall och andra negativa saker och därför vill jag jätte gärna vara med och hjälpa till så alla kan rp bra och ha roliga scenarion. mitt mål inom den här rollen är att man ska se skillnad på rp nivån och att det blir fler medlemmar som påverkar rp nivån på ett positivt sätt. jag ska göra mitt bästa för en bra framgång i unive och hoppas vi ses. jag vill inte bli bara medlemskap ansvarig för att få en roll jag vill verkligen utveckla all rp inom servern och att man ska förstå allt precis man blir medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? när jag kommer ta in folk i unive så kommer jag ta ansvar att dem kan reglerna till 100% och veta vad deras mål är inom unive och ite bara gå runt för de blir roligare rp om personen planerat innan vad den ska göra på unive men det kan vara bra att veta iallafall men du får göra vad du vill i unive men följ reglerna och tänk konnsekvännstänk.. jag kommer verkligen göra mitt bästa för att få en lyckad rp inom unive men menar inte att den är dålig för tycker att unive är den bästa rp servern jag har spelat för att innan jag fick medlemskap så testade jag olika svenska rp servrar och tyckte att det var inget vidare tills jag såg unive och då viste jag att den här servern är den rätta. men allt kan inte bli perfekt om inte alla hjälps åt på bästa sett som möjligt men vill försöka utveckla rp nivån som sagt så den som blir medlemmar kan hålla sig till en bra rp nivå helt enkelt.. en annan sak är att jag är riktigt snabb i pm och kommer svara max inom 5 min men när jag inte är hemma kan det dröja lite mer men kommer i allafal försöka så snabbt som det går. för att nå mig så kan du kontakta mig på dc Leonari7#266 och forumet Leonari7

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag kommer bemötta alla människor lika och så kommer jag prata tydligt och med en lugn ton så dem fattar vad jag säger. jag kommer vara snäll mot alla och kommer ta all kritik men som sakt måste man tänka på hur du själv skulle vilja bli behandlad så ska du behandla alla lika. jag kommer verkligen göra det så professionellt som det bara går och vara snabb i olika ärenden. när jag kommer ha en intervju så ska jag fråga om den mår bra och fråga om den har några erfarenheter inom rp. jag kommer alltid ha respekt när jag pratar med folk och kommer alltid hålla för de ordet. den som inte har respekt är taskig / kränker andra bör helst lära sig att det var fel men borde få en ban för det. jag hoppas att jag kan få en chans att testa på det här rollen och göra det jag brinner för.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker att man ska visa att man förtjännar att ha rollen och inte bryta mot regler för om du är medlem på unive så ska du följa alla av unives regler annars är det ingen ide att rpa på en server utan regler om du inte följer reglerna och inte lärt dig efter återgärden så får du göra om och göra rätt och hoppas att man har lärt sig för annars blir det ingen rolig rp. du ska följa reglerna som sakt och inte bara lalla runt och provocera varandra för skojs skull. du ska ha ett stort annsvar när du är medlem och när du rpar. du måste kunna alla reglerna utantill hela tiden och inte glömma bort dem och göra samma misstag hela tiden för då har ingen förtroenden över dig. men sköter du dig och följer alla regler som kommer det gå fint det kan jag garantera

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? en medlemskrav som jag kommer ha är
vara mogen och prata tydligt
har läst på alla reglerna så det inte blir olika regelbrott
tänka sunt förnuft om du skulle göra så irl
inte använda rasism eller sexuella trakasserier
och så kommer jag be dem att berätta kort om sin karaktär och vad de har för mål med rpn.
social rp du ska i första hand prata med den personen utan att antingen slå eller döda någon och det är lite suntförnuft att börja slå någon direkt utan att ha pratat med personen i de flästa fall men det beror på vad som har skett i scenariot. när jag tar intervjun ska jag såklart kolla satt dem kan alla grundregler och inte kommer och börjar bryta mot allt. det jag skulle fråga i en intervju är vad är
VDM
RDM
NLR
POWERGAMING
SOCIAL RP
COMBATLOG
META GAMING
FEAR RP
COPBAIT
SUNTFÖRNUFT
jag kommer också lära dem att man ska rpa på sina skador ig och hoppas att dem kan den innan intervjuen. men om deras medlemsansöknings inte räcker till intervju så kommer jag skriva en handledning varför jag nekade den och be dem utveckla det som behövdes utveckla. jag kommer inte priotera vänner för folk som jag inte känner för den som kan reglerna i unive och har en bra rp förtjännar att vara med och bidra. jag kommer behandla alla lika bra såklart främlingar som vänner. man ska alltid ha ett värdat språk ooc . och du ska prata om de som är ig och inte prata om något annat utanför din karaktär tänk att du är den karaktären.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är att rekrytera bra personer som kan rpa på en hög nivå och inte bara lallar runt. det är bra att ha ett mål inom rp så man vet vad man ska göra som sakt men man får göra hur man vill bara man följer reglerna samtidigt gilla det och att må bra. men jag kommer ta annsvar att dem ska rp på en hög nivå och hoppas att dem gör det men tex att en jobb ska bli bra irl så vill man ha personer som är kunniga inom yrket och att dem vill lära sig och vara med i Communityt och bidra med en schyst rp. jag kommer verkligen göra allt som krävs och kommer ta detta på allvar så klart.

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer vara aktiv dagligen men tiderna kan såklart variera men dem här tiderna kommer vara på ett ungefär men i dc är den alltid öppen och forumet så det är bara att slå en signal så återkommer jag så fort jag kan men här är tiderna på fivem sereven måndagar från 15:00 till 02:00 på tisdagar från 14:45 till 02:30 onsdagar 14:00 till 02:30 torsdagar 15:00 till 02:00 fredagar från 12:30 till 04:30 lördagr och söndagar är typ samma så 11:30 - 05:30 OBS tiderna kan skifta pga pauser och andra aktivitet

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att jag var ma från 21 juni till mitten av juli sedan blev jag demotad för jag var utomlands i 6 veckor sedan kom jag hem och blev ma igen och där på blev jag promotad till helper och jag kan allt som ma e med praktiska delen fear rp delen så jag har goda kunskaper inom ma.

Lägg denna tråd som inaktuell då jag inte känner behovet att vara ma just nu mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka