Nekad Leonardo | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonardo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198885073663/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonardo

Vad är ditt discord namn? el patrón#0898

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Bosse Andersson, 21 år. Kommer från en liten by mitt inne i centrum av Malmö i en lägenhet. När han blev 12 så fick han bo på HVBM eftersom 1 år tidigare blev han grovt misshandlad av sina föräldrar. Så 1 år efter på HVBM fick han en väll uppfostran som alla andra normala personer på hemmet. Bosse skaffade nya kompisar på hemmet och kom i bra kontakt med alla andra barnen rätt fort och HVBM såg Bosse som en snäll 12 åring. Men det var kanske bara för att han var blyg och ville inte göra bort sig efter det med hans föräldrar, och för att han kom från ett sådant skit ställe. Men han träffade en kille som var 15 när han bodde på HVBM och han blev till Bosses bästa vän, Amir. Amir är en människa som kan vara snäll när han känner för det, kallades för den manipulativa människan. Det fanns inte så mycket att säga om Amir mer än att han drev folk till att göra saker som de själva inte ville. En dag på HVBM när dom var på promenad såg Amir och Bosse ett gäng 14 åringar, dom var 3 stycken. Amir sa till Bosse att smyga fram och ta deras pengar, mobil, nycklar allt. I stort sätt så drev Amir Bosse till smått kriminella saker och det blev bara värre ju äldre det blev. Fyra år senare fick Bosse träffa sin familj igen för allt hade lugnat sig och Bosse slutade med kriminaliteten. Anledningen var för att Amir gick bort straks efter de börjat med kriminalitet när de var yngre och försökte ge sig på att råna några tonåringar som hade kniv på sig. Bosse levde då som 16 år och fick lära känna sin mamma och pappa, han fick gå gymnasiet och allt gick bra han skaffa bättre vänner och sågs som en snäll och omtänksam person. När Bosse blev 19 så fick han jobb på Netto och han går framåt i livet.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill se vad jag kan bidra med som whitelistad och kanske ger ut bra saker vem vet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har spelat på unive ett tag och vill se vad som finns att göra som whitelistad och utveckla mig mer

Hur hittade du Unive? genom kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få saker realistiskt och göra mycket inom det och underhålla

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka