Accepterad Leonard_019 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonard_019

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082523623/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? 𝔹𝕣𝕦𝕟𝕟𝕖𝕥𝕖𝕟..𝟙.𝟘#9999

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Kashmir Kadir och han gillar bilar och att mecka väldigt mycket han är 22 år och han är en snäll kille med ett stort hjärta och han gillar att umgås med vänner och träffa folk och han gillar att gå ut och äta på restaurang och äta mat med sina vänner och ta en fika ibland. han gillar också att spela golf vilket han gör 2 gånger i veckan med sina kompisar detta har han gjort sedan han var 15 år gammal då fastnade han för golf och sedan dess har han bara spelat och blivit ganska bra. Berra jobbar idag som reporter och han skulle gärna vela bli bilmekaniker för att han älskar bilar och att mecka med dem han köpte sin första bil när han var 12 år gammal och så meckade han med den och trimmade den. hans pappa lärde han allt om bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker just jag ska bli medlem på Unive för att jag kan förbättra och göra servern tryggare för alla. Jag kommer sikta på rollen mod tillslut och försöka utveckla servern och RP:en inom servern så mycket jag kan. Jag kommer följa reglerna och inte flrstlra för någon annan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag ska vara med där för att jag kommer bidra med att jobba och skapa trygghet på servrarna eftersom jag har tänkt att bli polis. Jag har flera vänner på servern som jag är taggad att spela med och vi alla kommer köra yrket polis tillsammans. Jag kommer att följa reglerna och försöka göra så att alla som spelar har en rolig och trevlig upplevelse. Mitt mål är tillslut att sikta på att bli att mod och göra servern tryggare och roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela scenariot med bra rp och sedan så ska man inte bara tänka att vinna. Man ska spela så det blir roligt för motparten och så vi kan ha roliga och bra scenarion här på Unive Roleplay!

Hur hittade du Unive? det va den första servern jag spelade på för 1/2 årsen och nu vill jag gå med i den föratt börja spela på en större server jag har också blivit tillsagd av mina kompisar att jag borde börja spela på unive roleplay för att den ä så stor och att det är rolig att spela på det efter som att de är mycket bra rp inne på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka