Nekad Leona | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leona

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198879010598/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? 505zZiIeE#1337

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leon Larsson
uppväxt på vischan av sina föräldrar Marko Larsson och Frida Larsson.
uppväxten var svår då Abdis farsa tog över dos.
så efter att Marko hade gått bort fick Leon mamma Frida slita på jobbet
för att dem skulle kunna ha tak över huvudet
Leon var anställd på hans pappas jobb som han tog över efter han har gått bort som chef på ett lastbils företag så han kan en hel del om hur man får bra rykte samt hur man hanterar kunder han älskar att hjälpa folk spelar ingen roll om
vad då han alltid finns där.
han är en laglydig kille ibland.
Leon Larsson är en grabb som är lite driftig i dragen som gillar allt förutom polisen och folk som är otrevliga.
Han gillar bilar och båtar samt att va social,
Han älskar att hänga med folk. Han är född 1990-02-06.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag skulle bli whitelistad för beror inte bara på mitt sätt att roleplaya utan att ta in erfarenhet av mitt verkliga liv till att roleplaya. Det jag menar är att jag försöker göra både min och alla andras upplevnad så verklig och rolig som möjligt, utifrån verkliga livet i sverige. Jag följer regler och har mycket tid att tillbringa på servern. Jag kommer att göra allt för serverns och alla individer på servern. jag vill också bli polis för att har mycket erfarenhet av det och är intresserad vill att servern ska vara bra som mögligt att alla ska rp som mycket av de kan att det ska minska fortkörningar i stan där det kan vara lugnt att alla ska kunna prata med varandra utan att det ska bli bråk helt enkelt göra servern så bra som mögligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Därför att jag är väldigt erfaren vet vad som gäller, vet vad sunt förnuft rdm vdm och alla de reglerna är och värdesätter andras RP lika högt som mitt eget för att alla ska få så bra spel upplevelse som bara går. Jag är väldigt aktiv och kommer använda mig utav denna whitelisten få full tillgång till allt servern har att erbjuda och därmed göra server bättre.

Hur hittade du Unive? Via mina kompisar som rekomenderat denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få mer vänner inom rp och kunna starta en bra rp och få så mycket möjlig heter som möjligt och va social

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Starta eget företag och driva en o kriminel verksamhet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ingen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top