Nekad Leona. | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leona.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960293154/

Ditt Hex-ID: 110000100006b22

Vad är din discord tagg? pyraxos

Vem var det som bannade dig? col

Bild på banmeddelande: adasbbabbabbbbad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade tjänstevapen på mig och åkte i en polisbil som ickemedlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit på stationen då jagvalde att spawna på arbetsplatsen, sedan ber jag ett par kollegor att skjutsa mig till sjukhuset då jag hade krycka på mig. Efter som att ajg inte blivit till delad ett skåp och nyss kommit tillbaka från en bannlysning så har jag inte lämnat av mig mina tjänstevapen och är där av ickemedlem. Jag ber en kollega att skjutsa mig och ta mina tjänstevapen då han säger nej för att han skulle hålla förhör med någon. Jag tänkte då att det inte var i hela världn om jag bara kör till sjukan och ber om min kryckar bortagen. Så jag åkte då mot sjukhuset och väl vid sjukhuset blir jag avstängd igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde fel efter som att jag hade tjänstevapen som ickemedlem och tog en polis bil som ickemedlem. Det var dumt och kommer inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. T.ex powergaming blev jag bannad för och sen dess har jag rollspelar på mina skador, sen har jag lite tidigare bans men de länge sen och det är inget jag är stolt över och har tat lärdom av dom också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be en staff ta dom av mig i noclip och bett om skjuts till sjukhuset istälelt för att göra som jag gjorde. Eller frågat en kollega om de kan ta mina vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att rapportera till staffs direkt om något inte står rätt till och att jag absolut inte ska ta tjänste fordon som ickemdlem men även att lämna mina vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får tänka ut din ban i någon dag till, du satt som icke medlem med polisjobbet, körde runt i en polisbil med vapen. Tror ej man råkar göra sånt. Vänta någon dag till sedan överklaga igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka