Nekad Leon_kr74 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon_kr74

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198196213485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon_Kr74#8533

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Nenne BrittMarie 34 år gammal. Han var hemlös och bodde på gatan. Men en dag så hitta hon en trisslott som låg utanför en affär, så Nenne gick fram till den trisslotten och började att skrapa den. Och plötsligt stod de att han van en miljon kronor. Så Nenne fick springa till närmsta bank och lämnade in lotten till dom. Så banken gjorde ett bank konto till han, och sedan la in alla pengar på de. Sen gick Nenne till en bankomat och tog ut tio tusen kronor så han köpte en telefon och en gammal Volvo 945. Nenne gillade att greja mycket med billar, och redan som 13-14 åring började han att greja med billar. Senare efter 10 år så hade Nenne en egen bilfirma för dom som, behöver hjälp med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem just för att de är en väldigt fin och seriös server med skinnad från alla andra. Jag kommer att bidra med att hjälpa folk med saker. Vara snäll och göra den här Roleplay mycket roligare och mycket mer intressant.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De är för att den är mycket seriös och aktiv väldigt underhållande, mycket trevlig staff och folk för den delen. För att de är mycket roliga saker man kan göra i servern, man tröttnar aldrig p den!

Hur hittade du Unive? Via Youtube och vänner sen hörde jag också att den var väldigt väll uppskattad mycket bra server med mycket saker man kan göra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara den som alla känner igen som alla tycker är trevlig , och bara kunna chilla runt just. Och bara att ha ett fett najs rollspel med alla andra!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tjäna mycket pengar vara rikt att Nenne ska vara mycket rik, och ha många fina bilar i sitt garage.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar så mycket som jag bara kan på servern Unive. För de är den servern som har fått mig att verkligen att gilla de jag spelar.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka