Nekad leon_cool2 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ark__

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? ark123444l_30479

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Ahmed Wallin. Ahmed är än man i 23 års ålder längd 190 cm som bode i Djurås i en litet hus. Ahmed har inte alltid haft det så bra. När han föddes dog hans mamma under förlosningen och han kunde aldrig träffa sin egna mamma. Det har gjort så att han har blivit väldigt agresiv och arg. Han har också blivit väldigt ledsen för att Ahmed pappa vad också en alkolist som tog till våld varje dag och Ahmed va en av offren. Ahmed har bara haft en syster han kan prata med som också har fått väldigt mycket slag och förnedringar av sin pappa. Ahmed och hans syster har aldrig vågat prata med någon för att dom har varit rädda att doms pappa ska slå dom mer eller till och med kidnappa dom. För att Ahmed aldrig har kunnat göra något så har hans intressen dragits till mer krimminella saker och hänga med sina kompisar ute sent till kvällarna utan att komma hem. Ahmed har alltid haft intressen att vara ute med bilar och sladda runt och att mecka med bilar men har aldrig kunna göra det för att hans kompisar har stoppat honom. När Ahmed blev femton så började han tänka om och vilja satsa i skolan Men hans kompisar sa bara att han va töntig och att han ska strunta i skolan och hänga med dom. För att han inte kunde snacka med sin pappa om det behöver han vända sig till sin lärare Monica. Monica förstår att han behöver hjälp nu och ringer polisen. Hon gör så Ahmeds pappa hamnar i fängelse och att barnen ska få bo på fosterhem. Ingen av Ahmed eller hennes syster gillar att bo där och ber Monica om hon kan adoptera dom. Hon säger Faktist ja. Nu kunde verkligen Ahmed förendra sig och bli en bra grabb som får bra betyg i skolan och han kan göra sin dröm att mecka med bilar. Dagen innan Ahmed skulle bli 20 dog Monica. Det tog väldigt hårt på Ahmed och han började hamna i en mörkt liv med droger och gäng. Ahmed väljer att flytta till en ny stad han har hört mycket gott om för att kunna ändra på sig. Han Flyttar till den fina staden unive och hitils har allt bara blivit bättre i livet där han har hittat sig 2 kompisar som heter Alex och Bobo där alla har mål på att bli rika och skaffa familjer och leva ett bra liv i staden unive..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Komma med logiskt tänkande och sunt förnuft. Inkludera folk. Bidra med roliga scenarion och göra mitt bästa för att allas trevnad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska spela för att båda parterna och att det ska vara kul i scenariot för alla parter och inte spela för att vinna scenarion. Att man ska spela för allaskull o inte för sin egna vinning man ska sträva efter att ha roligt.,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag har läst reglerna. RDM (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gänghus dom dödar dig och efter din återuppstånde går du och berättar vem som dödade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har jobbat som bil försäljare på marja lisas där jag va personal ansvarig och i gamla tiderna hade jag jobb på sarars bilfirma

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har Rpat här på unive i ungefär 2 år men blev bannad för ett litet tagg sen och nu vill jag ta mig tillbaks in i rpn efter att ha blivigt un bannad

Nekad.
Anledning:
Din discord måste vara 3 månader gammal.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka