Nekad leon_bungegård | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
149
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? bungegård#2362

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. komme vara aktiv från 17 tills jag går å lägger mig runt 22 eller 23 sen helger hela dagar samma med lov

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i snart ett år men har varit tvungen å gjort nya dc konton eller steam konton för att jag blivit hackadd

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bannad kanske 5ggr avstäng 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. den har som uppgift att hjälpa staffsen lite så att dem inte behöver göra alllt själv säg liksom att nån gör något fel på piren eller något liknande så ska en servervakt kunna skicka den personen utan att tillkalla staffs så man kan säga att sv hjälper staffsen på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjäpa staffsen och får en bättre rp på servern så att fler folk vill komma hit och fler folk vill stanna kvar sen vill jag bli sv för att jag vill inte att staffsen ska behöva göra allt på servern utan att svs kan finnas där för att hjälpa

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man kan ju abusa i ett skott scenario genom att revva sen smälla personerna eller så kan man kicka/svbanna dem som skjuter för att man ska kunna komma där ifrån levandes och de är abuse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka