Ej Antagen Leon151l | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Grove street pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Leon

Vad är ditt användarnamn på discord? leon151l

Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2008

När fick du medlemskap på Unive? Sedan 27 mars 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef I nu läget är jag rekryterare inom sjukvård och så har jag varit P/A i Bahamas , detta ger mig erfarenhet inom rekrytering och anställningar , jag har tidigare varit högt uppsatt i gäng så jag vet hur jag ska styra medlemmar osv. Jag har också jobbar på väldigt många olika jobb på unive och det har lärt mig hur saker är inom jobben på denna server.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? I nuläget så är grove street pizzeria inte en så känd plats och det är inte så många som besöker platsen, ifall jag blir chef så ska jag försöka göra något unikt som ger en bra upplevelse till alla som besöker platsen, jag ska försöka aktivera stället så mycket som möjligt och ha öppet under hela dagarna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara rätt bra då jag spelar rätt så mycket, jag spelar ungefär 4-7 timmar om dagen och kommer kunna tillbringa majoriteten av denna tid till att förbättra grove street pizzeria

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka