Nekad Leon151l | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Ditt discord namn: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad för typ av beslut gäller det? Prisökning på Krim

Vem/vilka tog beslutet? Col

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslut valde att tas eftersom att jag bröt mot regeln fear rp, jag erkänner till att jag har brutit mot regeln men det var väldigt milt eftersom att jag sa hållkäften under en kidnappning men helpern som inte ens är Krim ansvarig tog ärendet. Enligt han så var det där grov fear rp men det tycker inte jag eftersom att jag lyssnade på vad de sa när de riktade vapen mot mig men det enda var att jag sa hållkäften när en kille sa något och jag hörde inte exakt vad han sa, så jag bad honom upprepa vad han sa men då valde andra killen prata i mun på mig och skrika.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslut är felaktigt eftersom att det inte var grov fear rp nånstans bara att jag var lite små kaxig men jag lydde vad de sa och det tycker jag var det viktigaste i scenariot. Eftersom att jag var lite små kaxig fick jag indragen Krim och prisökning nivå 3 på Krim tycker det är jävligt överdrivet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka