Accepterad Leon151l | Beslut Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Ditt discord namn: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent ban och indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? gurkludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet fattades eftersom jag har fått 15 avstängningar under de senaste tre månaderna, vilket har uppfattats som ett mönster av regelbrott. Jag vill dock påpeka att vissa av dessa avstängningar berodde på missförstånd eller felaktiga tolkningar av situationer, och det är något jag vill ta upp i min överklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att ett permanent avstängning i det här fallet är orättvist, särskilt eftersom flera av avstängningarna antingen var felaktiga eller snabbt togs tillbaka när sanningen kom fram. Jag känner att beslutet inte beaktade omständigheterna kring varje enskild avstängning. Dessutom har jag inte fått en rättvis möjlighet att förklara min sida i flera av fallen, vilket jag gärna gör nu i denna överklagan. Jag är beredd att ta ansvar för mina misstag, men jag ber om en mer rättvis bedömning. Jag är också öppen för en tillfällig avstängning eller andra åtgärder om det skulle vara mer lämpligt än en permanent avstängning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka