Nekad Leon151l | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Leon77CS

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? z7kp

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-20 164242.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom jag gjorde ett väldigt dumt val. Det jag gjorde var att jag använde fusk på servern, något som jag verkligen ångrar idag. Det var helt och hållet mitt eget fel och jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag förstår att reglerna finns av en anledning och att mitt beteende inte var okej. Jag lovar att detta inte kommer att hända igen och jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag kan följa reglerna och spela seriöst på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillsagd att komma till support där de genomförde en pc check. Medveten om att jag hade använt fusk på servern valde jag mitt i pc checken att erkänna att jag hade fuskat, eftersom jag visste att jag ändå skulle bli bannad. Jag erkände för att underlätta både för mig själv och för staffen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag hade fusk på min dator och jag förstår och accepterar fullt ut varför staffen tog beslutet att banna mig. Jag ångrar mitt beteende och tar fullt ansvar för det som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för Fear RP. Efter den bannen tog jag till mig kritiken, lärde mig av mitt misstag och har inte upprepat det beteendet sedan dess. Om jag får en chans till unban lovar jag att inte upprepa de dumma misstag jag tidigare har gjort och att följa serverns regler fullt ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha laddat ner eller använt fusk från första början. Efter bannen har jag ominstallerat min dator, så det finns inga spår av fusk kvar. Jag kommer heller aldrig igen att ladda ner eller använda någon form av fusk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att aldrig använda något som ger mig en orättvis fördel och att respektera reglerna och rollspelandet. Jag har verkligen tagit till mig av det som hände och insett att det jag gjorde var fel. Det var ett dumt beslut som jag ångrar, och det kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Och jag vill bara tillägga att jag ångrar det jag gjorde och det kommer inte ske igen det kan jag garantera er.

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Hedgehog
Unive Staff

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Hedgehog
Unive Staff
Jag kommer Tyvär inte kunna betala den summan men däremot kan jag garantera dig att jag inte kommer fuska igen då jag har nollställt datorn och du kan genomföra en pc check varje dag eller 1 gång i veckan ifall jag får en chans till en unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka