Accepterad Leon151l | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? @BubbleGum

Bild på banmeddelande: IMG_3584.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staff valde att banna mig eftersom att jag bröt mot regeln lall och hade inte en seriös rp. Det jag gjorde var att jag slog en polis i fängelset som sjukvårdare, det var fel av mig att göra så och jag ångrar verkligen det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina vänner åkte till fängelset ungefär 01:30, jag och en av vännerna är sjukvårdare och den tredje är polis. Vi stod där inne där folk diskade och pratade med de som satt inne osv, sedan så slängde polisen en kommentar och då valde jag att ge honom flertal boxar sedan så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut ingen felaktig ban eftersom att det var jag som gjorde fel i scenariot och det var jag som bröt mot serverns regler, staffen gjorde helt rätt av att banna mig men jag hoppas att han är villig att ge mig en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för fear rp, de som hände var att jag blev kidnappad och var lite småkaxig, jag fick hårda åtgärder och har aldrig brytit mot regeln fear rp sen dess. Jag kommer inte heller bryta mot regeln lall igen det kan jag garantera.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra använda mig av social rp och prata ut saken istället för att slåss, jag borde varit seriös i scenariot och inte skoja runt och jag borde ha höjt min rp nivå. Jag borde också ha agerat proffesionellt eftersom att jag är sjukvårdare och jag ska vara ett bra inflytande på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, efter denna ban så har jag lärt mig att jag inte ska skoja med någon på de sättet oavsett vad, jag lovar att det inte kommer upprepas och jag hoppas att du är villig att ge mig en till chans bubbelgum.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka