Nekad Leon151l | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna staff gjorde helt rätt av att banna mig, det jag gjorde var att jag slog min vän som är polis när jag är sjukvårdare, det var väldigt dålig rp nivå av oss båda och vi båda gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina vänner var i fängelset och chekade läget, en av mina vänner är polis och en annan är sjukvårdare. Vi var och chekade läget i ett fängelse och polisen slängde en kommentar, då valde jag att slå min vän med flertal boxar, detta var väldigt väldigt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut ingen felaktig ban, staffen gjorde helt rätt med att banna mig, denna var inte en felatkig ban eftersom att det var jag som gjorde fel i scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för fear rp, jag fick hårda åtgärder och har aldrig brytit mot den regeln sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat höja min rp nivå, använt mig av social rp och prata ut de istället för att lalla och slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen. Att inte lalla och speciellt inte när jag är sjukvårdare och ska vara proffesionell.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och kommer inte heller be om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka