Nekad Leon151l | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: 536r

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? 536r

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: IMG_4677.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom jag gjorde något väldigt dumt som jag verkligen ångrar. Det jag gjorde var att jag fuskade på servern, vilket var helt onödigt och fel av mig. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och vill be om ursäkt för det. Jag kan garantera att något liknande aldrig kommer att hända igen om jag får chansen till en unban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag blev tillkallad till support av en staff, där satt denna staff och en annan staff vid namn hedgehog. Hedgehog ville pc checka mig och jag gick med på de, han skickade en fil som jag skulle ladda ner på min dator och jag gjorde det. Sedan så bad han mig skärmdela och visa lite saker på min dator. Efter pc checken hittade han lite saker på min dator och jag erkände till att jag hade fuskat på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, jag tycker att staffen gjorde helt rätt som valde att banna mig, eftersom det var jag som bröt mot serverns regler. Jag ångrar verkligen mitt agerande och inser nu hur onödigt det var. Jag kan garantera att något liknande aldrig kommer att upprepas om jag får en ny chans på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för Fear rp. jag lärde mig utav de misstaget och gjorde aldrig om det efter jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att helt enkelt avstå från att använda mig utav något som gav mig en fördel inom rollspelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något av denna ban nämligen att man aldrig ska bryta mot serverns regler. Om jag får chansen till en unban kommer jag absolut inte använda något som ger mig en orättvis fördel i rollspelet. Det är helt enkelt inte värt att riskera en permanent ban för en liten fördel. Jag ångrar verkligen mitt tidigare agerande och hoppas få en chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Byter även till Fusk & Sabotage då den inte är felaktig!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
oj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka